თავი 2

37 5 0
                                    

Loui's Pov:
დღეს ძალიან გვიან გავიღვიძე,ძალიან ვჩქარობდი რომ სკოლაში არ დამეგვიანა,სულ რაღაც 1 თვეა დავდივარ მაგ სკოლაში(როგორც ვხედავ სკოლაში ბევრს არ მოვწონვარ რაც არ მაინტერესებდა)სკოლაში ჩემი "შეყვარებული ელეანორიც გადმოვიდა"რაც ასე თუ ისე გამიხარდა(მე არ ვგიჟდებოდი მასზე დიდად სამაგიოროდ ის გიჟდებოდა ჩემზე)".მაინც მოვასწარი სკოლაში დროულად მისვლა როცა შევედი ყველა რაღაც წვეულებაზე ლაპარაკობდა და რათქმაუნდა დამაინტერესა და ჩემს ერთ ერთ "საუკეთესო მეგობარს"კენის ვკითხე(ანუ ქენდალ ჯენერს)ვინ აწყობდა წვეულებას მან კი მითხრა რო ვიღაც ზეინი თუ არ ვცდები მე იმწუთას მივხვდი რომ იმ ტატუიან და პერსინგებიან ბიჭზე საუბრობდა."კენის ძალიან უნდოდა წასვლა მაგრამ ჩემს გარეშე იქ რა უნდა ექნა(კნუტივით შემომხედა და იმ წუთას კი ვუთხარი)მაგრამ ვიცოდი რომ იქ ზეინისნაირი ბეევრი იქნებოდა მისი მეგობრებიდან ყველაზე მეტად ჰარი მეზიზღება მხოლოდ 1 თვეა რაც გადმოვედი და უკვე მოახერხა რომ შემძულებოდა იმდენად "იდიოტი"ტიპია.მაგრამ მაინც წავედი წვეულებაზე კენისთან ერთად 9ზე იწყებოდა რათქმაუნდა ზუსტად დათქმულ დროზე მივედით. იმ წუთას დავინახე ის საზიზღარი ჰარი,კენიმ იცოდა რომ მას ვერ ვიტანდი.თუ არ ვცდები იმ ვიღაც ნილმა იმხელაზე დაუკივლა იმ ზეინს და მგონი ლიამს "ერთად ხართო?"მთელმა დედამიწამ გაიგო და რათქმაუნდა იმ წვეულებაზე თითოეულმა ადამიანმაც გაიგო.შემდეგ რაღაც თამაშის თამაში გადაწყვიტეს"truth or dare"

და რათქმაუნდა მეც გადავწყვიტე მეთამაშე ვისზე ნაკლები ვიყავი

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

და რათქმაუნდა მეც გადავწყვიტე მეთამაშე ვისზე ნაკლები ვიყავი.ჩამოვჯექით მაგიდის ირგვლივ მანამდე კი მე და კენიმ რაღაცაზე ვიჩხუბეთ.შემდეგ თამაში გავაგრძელეთ და რათქმაუნდა ჰარიც არ ჩამოგვრჩა და თავადაც მოვიდა სათამაშოდ.პირველი დატრიალებისას კენის და იმ საზიზღარ ჰარის მოუწია.კენიმ კითხა "სიმართლე თუ მოქმედება?"ჰარიმ მოქმედება აირჩია.კენიმ და ინახა როგორი საზიზღარი თვალებით ვუყურებდი ჰარის და არ დაივიწყა ის რომ ჰარის ვერ ვიტანდი და დაიჯერებთ კენიმ რა უთხრა ჰარის მე პირადად დიდი ხანი გონს ვერ მოვედი.
კენიმ უთხრა რომ "ლუის აკოცე"როგორც მე ისევე ჰარიმ უკან დაიხია რადგან ვერც ის მიტანდა.კენიმ იმ წუთას წამოიყვირა"ეს უბრალო თამაშია რომელსაც წესები აქვს და უნდა შეასრულოთ თორდმ გავარდებით"მე ჩემს პრინციპს არ ვუღალატე და არ ვაპირებდი გავარდნას მითუმეტეს ამდენი ადამიანი იყო ირგვლივ როგირც მივხვდი ჰარისაც იგივე პრჯნციპი ქონდა.თვალები დავხუჭე და თვალებზე ვიღაცის "ხუჭუჭა თმები მომედო სახეზე"როცა თვალები გავახილა წინ ორ მეტრიანი ჰარი დავინახე რომელიც ჩემზე კოცნას აპირებდა

"გზაჯვარედინი"Where stories live. Discover now