O zi oarecare

47 6 1
                                    

Heii... eu sunt Casandra dar toţi imi spun Casy. Am 16 ani şi locuiesc intr-un sat. Părinţii mei sunt mai mereu plecaţi , tata este doctor şi lucreaza in Franţa deci este foarte mult plecat de acasă , iar mama este asistentă intr-un oraş la 50km depărtare de sat. Ea locuieşte aici,cu mine. M-am mutat aici de aproape un an.

Am o prietenă bună , Ema şi ea are tot 16 ani.

Altă zi plictisitoare de şcoală...ajung in clasă şi mă pun intr-o bancă, singură. Începe ora , iar profa' intră in clasă cu un băiat nou (coleg nou de clasă) pe care il aşează lângă mine,văzându-mă că stau singură in bancă. Brunet cu ochii verzi,inalt şi frumos,imbrăcat intr-un maieu şi o bluză de trening...pantaloni cu turul lăsat şi o pereche mişto de adidaşi....imi ''trage'' o privire ciudată şi se aşează lângă mine.

- Ce te uiţi aşa urât?

-Nu te agita aşa... eu sunt David...iar tu .. ?

-Casy.  *îi răspund eu sec*

-Drăguţ medalion...de unde îl ai?

-Nu conteaza *imi bag repede medalionul in buzunar*

Se sună...ies din clasă şi merg la dulap să imi pun cărţile. Când inchid dulapul il văd pe David.

- Şi...câţi ani spuneai că ai?

-16...tu?

-17.. şi ..se pare că eşti cam populară pe aici. Am auzit pe cineva spunând că eşti cam fiţoasă şi ţinută in puf.....nu mi se pare.

- Populară...cam mult spus...eu doar mă inţeleg bine cu toţi .... nu sunt ţinută in puf...bine....am tot ce imi doresc dar asta nu inseamnă că ii tratez pe ceilalţi cu superioritate. Dar să ştii că şi tu pari un băiat ţinut in puf...povesteşte-mi despre tine ( am inceput sa vorbesc cu el in timp ce ne plimbam pe hol )

-Incepe ora...ce faci după ore? Ieşi la o plimbare? ...şi mă prinde uşor de fund cu mâna lui mare şi rece...moment in care am simţit ceva infiorător....de parcă nu era om ... m-am speriat ...

- Mda ....ies ...  -spun eu usor speriată 

Ştiu că nu este horror până acum , dar o să fie pe parcurs. Vă place?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 31, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Înfrângerea  RealităţiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum