Genç kız kütüphanenin huzurlu sessizliğinde kendi köşesine geçmiş çok sevdiği muggle kitabını okuyordu.
Kitap onu o kadar etkilemişti ki nefes bile almadan okuyordu satırları. Hızlı hızlı çeviriyordu sayfaları."Aşkın hafif kanatlarıyla aştım bu duvarları, durduramaz sevgiyi taş sınırlar."
Yanından gelen ses ile bakışlarını zorla da olsa kitabından ayırıp sesin sahibine çevirdi.
Lily Evans ve Marlene Mckinnon ona gülümseyerek bakıyordu. "Romeo ve Juliet. Çok sevdiğim bir kitaptır."
Gözleriyle yanındaki sandalyeyi işaret etti. "Oturabilir miyiz?"
Genç kız bir şey söylemeden başını salladığında iki güzel kız birbirlerine bakıp gülümsemiş, ardından genç kızın iki yanındaki yerlerini almışlardı.
"Bakın. Eğer Sirius için geldiyseniz-"
Marlene anında genç kızın lafını bölerek araya girdi."Kesinlikle hayır. O salağın yaptığı şeylerden haliyle haberdarız ve burada haklı olan tarafın sen olduğunu bildiğimizden yanına gelmek istedik."
Marlene söylediği şeyden dolayı kendinden gurur duyarak arkadaşına baktı ardından bakışlarını şaşkınca kendilerine bakan Lexa'ya çevirdi.
"Oh, bunu beklemiyordum."
"Bizde beklemiyorduk." Marlene gülerek mırıldandığında Lily ayağını sertçe arkadaşının bacağına çarptı.
"Sadece, yanında olduğumuzu bil yeter. Ayrıca bence ara sıra takılsak güzel olur. Kafa dengi birine benziyorsun. Kitaptan anladım."
"Tabii takılabiliriz. Güzel olur. Selene'inde bize katılmasında sakınca olur mu?"
"Hayır, olur mu öyle şey? Ne kadar çok o kadar iyi." Lexa gülümseyerek ayağa kalktığında Lily ve Marlene onunla birlikte kalktı.
"O zaman...sonra görüşürüz?" Lexa'nın yüzünde Marlene'in dediği şey ile parlak bir gülümseme belirdi. Lily ve Marlene Sirius'un onu neden sevdiğini anlamışlardı. O doğaldı, sahte değildi. İnsanlara yaranmak için uğraşmıyordu, hak edene hak ettiği gibi davranıyordu bina gözetmeksizin.
"Görüşürüz."
_______________
Çapulcular ve kızları
Sirius: Nasıl geçti?
James: Meraktan öleceğim şimdi.
Remus: Durun da söylesinler.
Lily: Beklediğimizden iyi geçti.
Sirius: Beklediğinizden?
Marlene: Yani bizi tersleyeceğini ve kötü şeyler söyleyeceğini düşünüyorduk.
Lily: Ama o bize gülümsedi ve iyi davrandı.
Marlene: Ayrıca takılabileceğimizi söyledi.
Marlene: Arkadaşı Selene'de bize katılacak hatta.
Sirius: Çatalak
James: Pati
Sirius: Başardık!
James: Başardık!
Remus: Bu Lexa'ya kendini affettirmek için büyük bir fırsat Pati.
Remus: Bunu mahvetme.
Sirius: Endişelenme Aylak
Sirius: Bu sefer mahvetmeyeceğim.
________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
arcade • sirius black
Fanfiction𝐀𝐑𝐂𝐀𝐃𝐄 | Sirius: Petrova Sirius: Seni özledim. Lexa: Bunun için geç kalmadın mı Black? Sirius: Hiçbir şey için geç değil Lex. lucedelnord © 2020