3.BÖLÜM: =SAÇ=

38 0 0
                                    

Bağlanamayacak kadar kısa saçlar tatlı taçlar ve minik tokalarla tatlı ve tarz bir görünüm yakalayabilirler...

Okul salık saça müsade etmiyordur sanırım.Uzun saçlılar saçınızı toplayıp gidin.Ama sakın hergün atkuyruğu yapayım falan demeyin eziklenirseniz.Mısır orgüsü,balıksırtı,düz örgü yapın.Bazenleri abartılı olmayan topuz yapabilirsiniz.Arada bir salık da gidin yanınıza yedek toka alın o günler.Ve çantanızda 5-6 tane tel toka bulunsun...

Dalgalı saçlar çok çabuk kabarır.Eğer dalgalı saçlarınız varsa kabarmaması için her gün duş almanız lazım.Ondan dolayı sizin yanınızda bir köpük bulunsun...

Ve herkese bir önerim daha var ve bu çok önemli;

Saçınızı asla hergün yıkamayın.(never,never,never :) Çünkü saçınız kendi yağı ile beslenir.Siz hergün duş aldıgınızda saçınızda saçınızın besleneceği yağ kalmaz.(haaa! Sakın saçım beslencek die yıkanmamazlık yapıp köpük kullanıyım falan demeyin.Bitlenirsiniz :)

Ve yine önemli bir hatırlatma: Sarımsak doğal antibiyotik.Hergün akşam yemeğinin ardından bir sarımsağı çiğnemeden yutarsanız saçınızı güçlendirir ve sağlıklı uzamasını sağlar ayrıca sizi gripten,nezleden korur...
(Çiğnemeden yuttuğunuz için ağzınız kokmuyor.Korkmayın yani :)

Umarım bu bilgiler işinize yarar.Eklemek istediklerinizi yoruma yazın... :)

OKUL ÖNERİLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin