1.Bölüm

0 0 0
                                    

Yine kendimi köşeme attım evin en sevdiğim kısmına yani misafir odasına.Elime en sevdiğim kitabı alıp okumaya başlayacaktım ki bir kahve olsa güzel olur düşüncesiyle kalkıp kendime kahve yaptım. An itibariyle bu  hayattan en çok zevk aldığım aktiviteleri yapıyordum öyleydi ya bu üçlüden başka beni ne mutlu edecekti ki ;kitap kahve,müzik...
Okul aşırı sıkıcı ve b*mb*k geçmişti,artık bu okula gitmek istemiyordum onu görmek daha doğrusu onunla birlikte görmek istemiyordum. Kim mi bunlar ? 3 yıllık eski sevgilim ve kiz kardeşim yerine koyduğum çocukluktan beri arkadaşım olan Ceren. Evet evet çok doğru anladınız şuan beraberler ve hergün onların iğrenç sarılıp koklaşmalarını vee öpüşmelerini görüyorum. Kısacası okulu değiştirmek icin çok haklı sebeplerim vardı benim. 12.sınıfa yeni geçmiştim, bu sene sınav senesiydi okulu değiştirmek istememe  ailem nasıl bir tepki verecekti hiç bilmiyorum ve artık hiçbir şey de umrumda değildi.
Bir sene daha bunlara katlanmak istemiyordum sonucu ne olursa olsun gitmeyi kafama koymuştum. Akşam oldu, yemekte söylemek en iyi yoldu. Tam da babamdan bekledigim sorular gelmeye başlamıştı. "Okul nasıl gidiyor Evcel ?". Baba ben okulumu değiştirmek istiyorum, özel bir okula gitmek istiyorum bu zamana kadar özel okullarda olmamı istedin ama ben bunu reddettim şimdi ben istiyorum sınav senem zaten daha kafama tonlarca bahane sıralarken babamın "tamam istediğin okula gidebilirsin Evcel " dediğini duyup rahat bir nefes alıp uzun süredir gitmediğim odama gittim bu gece geçmişimle vedalaşmam,yeni bir sayfa değil yeni bir kitap almam ve o kitabı çok güzel yazmam gerektiğini biliyordum. Artık daha olgun davranmaya başlamıştım bu isteyerek yaptigim bir sey değildi, tamamen mantık konuşuyordu benim için artık. "Kalbimi sevdiğim insanların ezdiğini gördüğümden beri." Yeni bir okula gidip Keremi ,Eceyi artık hic görmeyecektim bundan daha sevindirici ne olabilirdi ki ,çok mutluydum sadece geleceğini düşünen  biriydim artık. Arkadaşlık yok , dostluk yok, aşk zaten hiç olmamıştı...  Yarın nakil işlemleriyle uğraşacaktım son defa da olsa o suratsızları görecektim offf en iyisi erken uyuyayım bir an önce yarın  olsun ve bitsin.

Evvet arkadaşlar ilk bölümü bitti, ikinci kısım bomba olacak beklemede kalın...

Biraz Ben Biraz SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin