Elbet Bir Gün

76 6 1
                                    


(CEMRE:CE)

(DENİZ CELLAT: DE)

CEMRENİN ANNESİ BANU. BA)

(AYSUDE:AY)

(YİĞİT:YİĞ)

(BERKE:BER)

(YAREN:YAR)

CEMRE'DEN:

İstanbul'a yeni geldim. Yaklaşık bir haftadır. Yarın yeni okulum da ilk günüm. Çok heyecanlıyım. Annem için okuyacaktım. Ona iyi bir evlat olmak için. Babam denilen adamın yerini beraber dolduracaktık. Evet babamdan nefret ediyorum. Belki şimdi değil ama elbet bir gün bunu da anlatacağım...İYİ GECELER....

BA: Kızım uyumadın mı?

CE: Yok anne günlüğüme birşeyler yaziyordum.

BA: Tamam kızım yarın okulun var biraz erken uyu. Birşeyi istersen bana seslen.

CE: Tamam annem iyi geceler.

BA: İyi geceler prensesim. (Kendimi bildim bileli annem beni öpmeden hiçbir zaman uyumazdı.)

SABAH. 07:07

Hemen kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Kahvaltı hazırladım...(burayı uzatmiyacam evden çıkar)

Okula ilk adımımı attım. Saçım açıktı. Papatyalı küçük bir toka vardı saçımda. Kısa siyah bir etek üstünde mavi bir üstlük vardı....(üstlük rejughCemCelfuguf)

Elimde kırtasiyeden yeni aldığım kitaplarım vardı. Yere bakıp yürüyordum. Taki bir odunun bana çarpmasına denk. Onla kavga etmek yerine yere düşen eşyalarımı topladım. Ve ona saydırmaya başladım. Gerizekalı kalas, odun, aptal . Onun gittiğini düşünmüştüm. Eşyalarımı tam toplayıp gidecekken bir el kolumdan tutup kendine hızlı bir şekilde  çekti. Aramızda hiç mesafe yoktu. Konuşursam artık o mesafe tamamen kapanacaktı. Kolumu o kadar çok sıkmıştı ki kıpırdayamiyordum. Konuşmaya başladı. Konuşurken dudakları dudaklarıma hafiften değiyordu. ( No fesatlık dvhjvfcemcelnfh)

(Bu arada o şahıs Cellat ama Deniz ismini geçirecem hikayemde)

DENİZ'DEN:

Yine babamla kavga ettim. Babam okulun sahibiydi okula gelmememin bedelini bugün ödüyordum. Bana attığı tokattan sonra kavga edip hızlı bir şekil de okuldan çıktım. Taki birisine çarpana kadar. Benim gittiğimi sandı sanırım. Çünkü saydırmaya başladı. Tam gidecekken onu hızlı bir şekilde kendime çektim aramızda hiç mesafe yoktu. 

DE: Ne oldu şimdide küfür etsene... dediğimde dudakları dudaklarıma değiyordu. 

Masmavi gözleri insanı büyülüyordu. Çok güzel kokuyordu. Tam konuşacakken onu daha da kendime çekip d.öptüm. Şu an  hiçbirşeyi umrum da değildi. Herkesin bize baktığının farkındaydım. Sanırsam bu kız da okula yeni gelmişti. Kız beni itip tokat attı. Aynı gün içerisin de ikinci tokat. Ağlayarak okuldan koşarak ayrıldı. 

DE: Önünüze bakın lan...

Kızın peşinden koştum. Tokası yere düşmüştü cebime atıp hızlı adımlar attım. Okulun arka tarafına oturup birisini aradı. 

CEMRE'DEN:

 Beni öptüğü an utançtan yerin dibine girmiştim. Okuldan koşarak ayrıldım. Hemen okulun arka tarafına koştum. Aysude'yi aradım. Annemin bundan haberi olmamalıydı. Nefes hastalığım vardı. Ani paniklerde böyle oluyordum. Okula getirmedim. Tam ALO diyecektim ki kafamı yere vurdum...

BÖLÜM SONU:)

Hello. Evet umarım beğenmişsinizdir. Vote atmayı unutmayın. Umarım güzel bir okuyucu olur. Yorum bırakın Vallah aklımda çok güzel şeyler var. Durun size şöyle diyim Vote ve yorum atmayanlar inşallah yeni aldığınız çorabınız ıslanır...  jfhveu Hadi goodeby...)))

Nefesimdin Nefretim OldunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin