Peter eve gitmeden önce herzaman ki gibi kötüleri pataklıyor, insanlara yardım ediyordu. Daha sonrada bilgilendirme için Mr. Stark a sesli mesaj atıyordu.
Mr. Stark bugün ona verdiği görevin nedenin bir türlü soramamıştı Peter da sormak için uygun zamanı beklemeye karar vermişti.
Peter bir binanın üstüne çıkıp telefonunu çıkarmıştı saat e baktığında saatin 17.20 olduğunu fark etmişti. Peter kendine söverek ilerliyordu cafe ye ulaştığında Beth i cam kenarı bir masada oturuken gördü koşarak masaya oturdu.
-Beth çok özür dilerim
-Yo önemli değil. Ne içersin?
🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞
- Ciddi misin Peter
İkiside kahkaha atar
- Tabi ciddiyim sonra Ned böyle AaW bU nEy? bende o sırada sen ciddi misin bakışı atıyordum
-Yeter Peter çok güldük
Ikisi bir daha kahkaha atar
-Sanırım çok iyi anlaşıcaz Beth
- Tabi baksana halimize.
-Bu arada Liz e yaptığınız şakalar mükemmel.
-Teşekkür ederiz bir gün seninle de yaparız.
-Çok isterim.
- Artık kalkalım mı Peter?
- Evet kalkalım ama önce şu kurabiyelerden birini yemem lazım
- Niye
- Bu kurabiyeler şans kurabiyeleri gibi ama içinde ne yapıcağın yazıyor.
- İyi seç ve bakalim ne çıkıcak
Peter tabakta ki kurabiyenin birini alır ve kurabiyeyi ikiye böler içinde şunlar yazıyordur:
Kimi getirdiysen yanında
Hadı çıkın artık dışarı
Biraz dans edin
Ve eğlenin
Unutma şu şarkıyı açarak dans etmelisiniz
ARE YOU BORED YET(Medyada şarkının aynisi var)
- Ciddi misin kurabiye
-İstemiyorsan anlarım Beth sonuçta dışarda yağmur yağıyor-
-Hayir çok isterim
- O zaman benimle dans etmeye var mısın?
-Varim Peter
İkiside koşarak kafe den çıkarlar ve Parka doğru ilerlerler. Peter durup telefonunu çıkarır ve şarkıyı açar. İkiside büyük bir mutlulukla dans eder...
🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞-O zaman görüşürüz Beth
-Görüsürüz Peter her şey için teşekkürler
-Birşey değil
Peter in geçirdiği en güzel günlerden biriydi. Spiderman kostümünü giyip New York sokaklarında uçarak ilerliyordu. Bir acil durum olmadığı için bir yerde oturup her zamanki gibi Tony Stark ı arayıp ona bilgilendirmeler verecekti.
Her zaman Peter 'ın telefonlarını açardı. Tony onu oğlu olarak görüyordu. Onun küçük bir spider oğlu. Ama bunu kimseye fark ettirmezdi. Eğer fark ettirirse onu tehlikeye atabilirdi.
-Merhaba Mr. Stark
-Merhaba Peter konuş bakalım
-Bugün Beth ile baya kaynaştık istediğiniz gibi ve insanları bir araba kazasından kurtardım.
-Peki örümcek iyi geceler
-Bir dakika Mr. Stark acaba neden Beth ile kaynaşmam gerekiyor.
-Bunu çok kısa süre sonra öğreniceksin
-Peki Mr. Stark iyi geceler
- İyi geceler Peter
🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞
Sabah olmuş ve Peter okul otobüsünü bekliyordu. Okul otobüsü geldiğinde koşarak otobüse bindi. Ned ve Betty nin yan yana oturduğunu görünce Beth in yanına geçmeye karar verdi.
- Selam Beth oturabilir miyim?
-Tabii gel otur
- Ne dinliyorsun?
-Dün ki açtığımız şarkıyı. Dün çok güzeldi. Istersen sen de dinleyebilirsin
Beth son cümlesini söylerken elinde de diğer kulaklığı Peter a doğru tutuyordu.
-Olur
Peter Beth in elindeki kulaklıği aldı ve kulaklıği taktı ikiside camdan dışarı bakarak müziği dinliyordu. Çok geçmeden de okula varmışlardı. Okuldaki öğretmenler bütün sınıfları toplayıp aşağı indirmişti. Mr. Stark konuşma yapmak için öğrencileri bahçeye davet etmişti.
-Öncelikle herkese günaydın çocuklar şimdi sizlere yaptığınız sınavdan 100 alan iki öğrencimi söylüyorum Beth Evans ve Peter Parker onları yanıma davet ediyorum.
🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞
Okul çıkışı Beth ve Peter birlikte otobüse binmek için kalabalığı geçmek zorundalardi. Ve bir anda ikisinin de omzuna dokunmak için yaklaşır tabi Peter refleks olarak direk arkasını döner ve gördüğü kişi Happy dir.
-Merhaba çocuklar benimle gelin Mr. Stark sizi bekliyor.
-Tamamdır Happy
Bir anda Beth ona anlamsızca bakar.
-Sen onun ismini nerden biliyorsun
-Sonra anlatiyim mi?
-Olur ama bundan kaçamazsın
Hepsi beraber Mr. Stark 'ın olduğu arabaya doğru yürür.
🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞🎞
- Selam çocuklar
Happy laboratuvar a gidelim (kesin yanlış ama neyse)Marvelın yeni filmleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐧𝐞𝐫𝐠𝐲 𝐖𝐢𝐭𝐡 𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥
ActionTamamlandı Bugün okula gittikten sonra Peter ile kuleye gidicektik fakat Peter sabah okulda değildi muhtemelen görevde olup bana haber vermeyi unutmuştur diye düşünüp kuleye doğru yol aldım. Kuleye geldiğimide herkes siyah şekilde giyinmiş adamlar...