Lisa Black vagyok, 17 éves imádom a horror filmeket, imádok gördeszkázni a barátaimmal. A suliba is elég népszerűek vagyunk, 3 évig jártam hip-hop táncra de most már inkább a gördeszkázás érdekel. Szingli vagyok, de van egy fiú haverom akivel régóta barátok vagyunk őt ismertem meg legelőször.
Ez vagyok én :)
Col Reyes
Helló, 18 éves vagyok, szeretek gördeszkázni és a többiekkel lógni, van barátnőm: Hannah Smith
Lassan 3 hónaposak leszünk :)
Lisa Black-kel szoros a kapcsolatunk már régóta, kezdem azt érezni hogy Hannah féltékeny:/
Sziasztoook, Hannah Smith vagyok, Col Reyes barátnője, féltékeny típus vagyok, Lisa a legjobb barátnőm ovis korunk óta barátnők vagyunk.
17 éves vagyok, a hip-hop tánc a véremben van ;)
Csá, Calum Cooper vagyok, szeretek gitározni, focizni, nincs barátnőm de kiskorom óta nagyon tetszik Lisa..18 éves vagyok:)Csumi, Samantha Davis vagyok 16 éves, 1 éve csatlakoztam a többiekhez, félénk vagyok de kiállok az igazamért.
Nagyon jóba vagyok Hannahval és Lisaval, a fiúk még nem teljesen fogadtak be, néha flegmáznak velem de mondjuk nem igazán érdekel.
Adam Davis vagyok, Sam bátyja, én már régóta tagja vagyok ennek a kis "csoportnak" a hugomat még nem annyira fogadták be, de nem baj majd megunják a csesztetését.
18 éves vagyok :)
Barátnőm nincs de nem is kell, inkább egyéjszakás kalandjaim voltak eddig.
YOU ARE READING
Felelsz vagy Mersz? /Figyellek!/
HorrorFelelsz vagy mersz barátokkal? Jól hangzik! De egy ismeretlennel? Kevésbé :/ Néhány helyen előfordulnak csúnya szavak is, csak saját felelősségre ;)