。Toți suntem aroganți 。

137 10 0
                                    

-Uită-te în jur, îmi spune prietena mea cea mai buna, făcându-mă atenta la tot.

-Lisa,numără pana...

-Da, am plecat la ora.

Se vede ca este destul de nervoasă deja, insa nici nu ma mira. Zici ca asa s-a născut, plină de nervi. Sper doar sa nu se bage într-un scandal fără sens.

Bun și acum care e clasa mea?

-Doamne, ce frumoși sunt!

-Ahhh, știuu!aud un grup de fete de lângă mine.

La cine oare se uita?

Spun in timp ce le luam seama fetelor ce se topeau pe podeaua facultății, fără a fi atentă pe unde merg.

Dintr-o dată ma lovesc de cineva, ajungând pe podea, cu cărțile răvășite lângă mine.

-Hey, tu nu vezi pe unde mergi?aud un băiat cum striga la mine.

-Scuze, spun simplu si-mi strâng cărțile de pe jos.

-Ce bou,tu ai dat peste ea, îi aud glasul inconfundabil al Lisei.

Aishh, de unde a apărut și Lisa acum? Sa vezi scandal.

-Tu, repeta ce ai spus!spune prietenul celui pe care l-am lovit.

-Am spus ca prietenul tău e un BOU. O fata cade, iar el nu-i în ajuns de bine crescut încât sa îi ofere ajutorul.

-Lisa, eu nu ma uit- incerc eu sa o calmez, insa parcă ma lupt cu un vulcan.

-S-a bușit în mine, știi câte fete fac asta?se plânge "victima".

-Uită-te le el, scutura Lisa încet din cap, cine te crezi mai băiatule?surâde încet.

Nu mi-am dat seama, dar toată lumea se uita la noi.O trag de mana pe Lisa în semn ca vreau sa plecam, doar cu speranta ca cearta sa se termine.

-Tu vrei sa spui ca prietena ta nu sa bușit intenționat în Tae?râde prietenul acelui "Tae".

-:Nu știu ce panarame aveți voi aici, dar va asigur ca Jennie nu s-ar baga în seama cu un baiat în felul ăsta.

-Jungkook, sa mergem nu avem ce sa discu...incepe Tae.

-Ce tupeu!striga Lisa.

Ma trage de mana și îi împinge pe cei doi în de ajuns de mult încât sa putem trece .

-Ce spuneai mai devreme? Ha? Sa aud!ma trage aceasta la răspundere.

-Poate ai avut dreptate...

-Poate?

-Poate ăștia au fost un caz special?intreb cu speranta de a ma apropa.

-Vrei sa spui ca au un handicap?

-Nuu.

-Atunci? Nu încerca să mă faci să cred că e ceva de capul oamenilor ăstora.

-Nu am spus asta.

-Eu merg la ora.

-Bine merg și eu.

-Dupa ora asta ne vedem la bibliotecă.

-Da, am înțeles la cantina.

Fug eu repede pentru nu a mai apuca sa spună ceva Lisa, sunt sigura ca după ora asta o sa fiu lihnita. Nu pot învața fără sa mănânc înainte.

Ma plimb de 5 minute și ma holbez la uși... Nu-i nimeni pe hol care sa ma ajute sa mi găsesc clasa.

-O, dar vai, se aude vocea lui Tae.

。Just a bet   。|| Kim Taehyung Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum