Final

4.1K 350 338
                                    

Hyunjin çok şaşırmıştı. Yazdığı kişi cidden Felix miydi? Ama bu imkansızdı. Böyle bir tesadüf...

Hyunjin şansını denemek için Jeongin'in evine gidiyordu. Yolda yürürken çok düşünmüştü. Felix nasıl ona karşı nefret beslememişti ki?

Neyse ki düşünceleri onu ele geçirmeden Jeongin'in evine varmıştı. O müstakil bir evde oturuyordu. Kapıyı çalıp çalmamak konusunda çok tereddütlüydü.

Belki bir şansım vardır diye düşündü. Ve kapıyı çaldı. Birkaç saniyenin ardından Jeongin kapıyı açmıştı. İfadesiz bir şekilde bakıyordu. Ardından "Neden geldin Hyunjin?" dedi.

Hyunjin şaşırmıştı. Haberi yok muydu? Hyunjin hayal kırıklığına uğramıştı.
Tam o anda "Ay Hyunjin unutmuşum. Felix seni bekliyordu. Nedenini öğrenemedim ama..." dediği gibi göz devirdi.

Hyunjin'in neşesi yerine gelmişti. Hayatında hiç olmadığı kadar mutluydu. Jeongin onu içeri aldı. Salona geçmişlerdi. Felix oradaydı. Hyunjin'e bakmamıştı bile.

Hyunjin yanına oturduğu an dik dik ona baktı. Duygusuzdu. Biraz uzaklaştı ve konuşmaya başladı.

"Cidden o kadar pişman mısın?" Hyunjin duyar duymaz başını onaylar gibi salladı ve gülümsedi.

"Felix nasıl hâlâ benden nefret etmiyorsun?" Hyunjin böyle der demez Felix yüzünü tekrar ona çevirdi.

"Sence sen benim nefretimi hak ediyor musun? Sen onu bile hak etmeyen aciz bir insansın."

Hyunjin'in bunu duyar duymaz gözleri doldu. O da biliyordu böyle birisi olduğunu. Felix ne dese haklıydı. Ardından Felix tekrar konuşmaya başladı.

"Umarım senin gibi herkes yok olur. Birde sen buraya seninle gerçekten sevgili ya da arkadaş olacağım umuduyla geldiysen üzüldüm senin adına. Hayır ya? Üzülmedim."

Hyunjin bu laflar karşısında bir şey diyemeden boş boş durdu.

"Ha Hyunjin boş boş durmayı kes ve şimdi buradan siktir git!"

Hyunjin ayağa kalkıp gitti. Maalesef son pişmanlık fayda etmiyordu...




Düzenlendi
24.04.2022

-Bu bölümü tamamen değiştirdim. Çünkü Hyunjin mutlu sonu hak etmiyordu. Öncekinde mutlu bitiyordu. Şu an iyi gibi.




I Don't Know Who You Are ¦¦ HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin