7/1

1K 43 48
                                    

 
  Aradan 1 gün geçmişti. Herkes odasına kapanmıştı. Türkiye ise sık sık Rusya'nın yanına gidiyordu. Hatta bazen odasında uyuyabile kalıyordu. Sovyetler Rusya için 1 haftalığına işlerini iptal ederek onun yanında kalacaktı. Normal zamanda asla yapmazdı...ancak şuan ciddi bir konuydu. Türkiye'nin sürekli gidip gelip Rusya'yı yalnız bırakmaması iyiydi.Çünkü sovyetlerin oğluyla yapacak bir şeyi yoktu...sadece yanında duruyor ve konuşuyorlardı.

O sırada Almanya, artık planını uygulamaya koymak istiyordu. Rusya olayı biraz planının aksamasına sebep olmuştu ancak Almanya için bu fark etmezdi.

Amerika son yaşanan olaydan dolayı herkes toparlanınca bir toplantı yapacaktı, bu Almanya'nın planı için harika bir fırsattı.

Rusya'nın ağzından.
[normalde bu şekilde yazmak istemiyordum ancak bu kısmın Rusya'nın ağzından daha hoş olacağını düşündüm.]

Bugün öğlene doğru Türkiye tekrar gelmişti. Bu kız beni delirtecek...Ben onun için müttefikten başka bir şey değilken onun bana böyle farkında olmadan ümit vermesi, gerçekten kötü bir his.

Rusya:Türkiye sürekli gelmene gerek yok, iyiyim ben. Senin de bu aralar fazlaca işlerin var lütfen işine dön.

Onu geri çevirmekten başka çarem yoktu. Bana bu şekilde ümit vermeye devam ederse sonu nereye gider bilmiyordum.

Türkiye: Benim için sıkıntı değil, sen daha önemlisin. seni bu şekilde bırakamam.

Yapma işte...deme bana bunu.

Rusya:Türkiye...gitsen senin içinde benim içinde daha iyi olacak. Ben biraz sovyetle kalmak istiyorum.

Yalan, ama gerekli bir yalan. Kim bilir 2 gün sonra kalbimi verdiğin ümitlerle nasıl kıracaksın...

Türkiye:ah-peki...şey, çıkayım ben o zaman. İ-iyi günler sana.

Yüzünde ki hayal kırıklığı...beni tekrar öldürdü zaten. Şuan uyuyup bir daha uyanmamak istiyorum. Aşk acısı...gerçekten iğrenç bir şey.

Anlatım değişti
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Rusya zar zor toplantı odasına girdi, bugün kötü bir şey olacağı endişesine kapılmıştı.

Amerika bütün ülkelere dikkatlice bakıp, ülkelerin durumunun oldukça kötü olduğunu daha iyi anlamıştı. En çok dikkat çekenler ise Azerbaycan ve Yunanistan'dı, kesinlikle bu aralar hiç iyi değillerdi. Bunu da toplantıda konuşmaya karar verdi.

Amerika:son zamanlardaki olaylar cidden kötüydü. Ancak sizden tek ricam kişisel bir sıkıntınız varsa çözümü doktorlarda arayın.

Rusya küçük bir gülücükle dalga geçer, yada sinirli yani... ne için güldüğü anlaşılmayacak şekilde gülmüştü.

Ellerine bakıyordu, lanet ülkelerin hepsi ona bakıyordu ve bu onu bitiriyordu, ilgi odağı olmak istemiyordu, o hep geride kalmayı sevmişti...

Almanya ise, Türkiye'ye bakıyordu. onu güzel buluyordu ve onun hakkında planı vardı. Rusya'nın bu planı her şekilde geriye itelemesi sinirini bozuyordu.

Azerbaycan sanki uyuşturucunun etkisindeymiş gibi kendinden bir haber etrafa bakıyordu. Üşüyordu, uykusu vardı ve gözleri bulanık görüyordu.

Türkiye Rusya'ya bakarken onu görmedi bile....

Aniden Rusya birden tırstı ve acı içinde inemeye başladı. Kimseyi umursamayan Azerbaycan dahil herkes ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Türkiye hemen doktor çağırmaya gitti. Almanya cidden fazla sinirlenmişti, Rusya fazla olmaya başlıyordu.

Ermenistan Rusya'yı sakinleştirmeye çalışırken Rusya gözlerinin acısıyla net göremez olmuştu. Yavaş yavaş hiçbir şey göremez hale geldi ve stresle bilincini kaybetti.

Doktor geldi, herkes pür dikkat izlemeye başladı. sonrası sonrayaaaa.

~Yazmaya üşendim,üzgünüm geç geldi. pain-in-your-back fikir vermekte çok yardımcı oldu yoksa yazar hikayeyi bok ederdi.~

Umarım sağlıklı, güzel bir yıl olur hepimiz için :")

yazar yılbaşı kutlamayı sevmiyor da onun için yılbaşınız kutlu olsun yazmadı 👉🏻👈🏻

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 01, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

|Countryhumans|Sahiden mi? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin