minra termenung di meja makan , harini sudah masuk hari ke 4 jaemin tidak munculkan diri.. kemana dia pergi, kadang ii minra cuba mencari apa salah yang dia buat pada jaemin masa hari terakhir mereka berjumpa
" jung minra? kau tak pergi mana ii ke cuti ni ? "
minra tidak menyahut malah dia tidak sedar pun kehadiran irene di situ
" ya minra, kau dengar tak ni " irene menepuk bahu gadis itu
" ha apa? sorry aku mengelamun "
" kau tak pegi mana ii ke ? "
" ouh, malam ni.. aku kena temankan jeno "
" jeno? " irene menarik kerusi di sebelah minra
" ha, yang haritu tu.. ala kau tak kenal "
" ok what ever , but kau kena temankan dia, pegi mana malam ii ? "
" macam ni, dia kena datang dinner untuk company dia dengan company lain.. so dia tak de partner nak datang "
irene menongkat dagu " memang nak kene ada partner ke? "
minra hanya mengangguk
" then? kau terima lah jadi partner dia malam ni ? "
" terima lah, dia dah banyak tolong aku.. setakat jadi partner dia je "
" wah, confident tinggi eh "
minra hanya membalas dengan sengehan
" kau pakai baju apa? kau ada ke baju ii prom date ni ? "
betul juga cakap irene, kenapa lah aku bebal sangat
" kau nak cakap yang kau takde baju en , tu lah kau ni.. jom ii masuk bilik aku, pinjam baju aku "
" srslah ? kau tak kesah "
" untuk kau, apa yang tak boleh.. dah jom, kang lambat pula nak pilih ii lagi "
minra mengikut langkah irene ke biliknya.. ambil masa yang lama juga untuk dia memilih baju yang dia rasa sesuai...
" okay aku bagi kau pilihan , ni last kalau tak... ha kau pakai baju yang awal ii aku pilih tadi.. "
" eysh jangan lah wei, baju tu nampak over lah "
" ha dah tu, aku bagi kau pilih baju yang cukup sopan dah ni.. cepat lah "
" fine, aku pilih yang tu, yang kau gantung tu "
irene menoleh untuk pastikan baju yang dia pilih itu padan atau tidak dengannya
" interesting, ngam.. kau pergi mandi then masuk bilik aku.. aku make up kan kau " irene mula teruja" eysh, make up biasa ii dah lah "