💚2.Bölüm💚

343 8 17
                                    

Eylemden:

Sabah telefonumun çalmasıyla kalktım..Arayan Nazlıydı..Hemen telefonu açtım.📱

TELEFON KONUŞMASI:

Nazlı: Uyanmadınmı hala uykucu???

Eylem: Napiyim kızım bende Karabayıra geldim canım sıkılıyo uyuyarak zaman geçiriyorum..😂😂

Nazlı: SEN KARABAYIRAMI GELDİN???!!

Eylem:  Bunda şaşıracak ne var görev için geldim..

Nazlı: Eylem farkındaysan bende Karabayırda yaşıyorum...?!

Eylem: Hiç şakanın yeri değil Nazlı..benim cidden canım sıkılıyo..!?😡

Nazlı: Ya yemin ediyorum ya bende Karabayırdayım babamın görevi için..

Eylem: Sen ciddisin dimi?? Bak sevinicem haa??

Nazlı: Hemen görüşmemiz lazım!!!! seni çok özledim..

Eylem: Şu an çıldırıyorum sevinçden yaaaaa.....Nerde buluşalım???

Nazlı: Hemen alaya gel babamlada görüş tamamı..?!

Eylem:  Tamam ama..

Nazlı: ama ne?

Eylem:  Gizli görevde olduğum için kimse istihbaratçı olduğumu bilmemeli..bunu Güler ablaya ve Erdem amcayada söyle sadece dördümüz bilicez tamam mı???

Nazlı: Tamam canım hiç kimse bilmeyecek...hadi hazırlan ben konum atarım tamammı???

Eylem: Tamam canım..öptüm..görüşürüz birazdan...💛

Nazlı: Görüşürüz birtanem...💛

TELEFON KONUŞMASI SONLANDIRILDI.!!

Hemen kalktım ve günlük rutinimi yaptıktan sonra kıyafet seçmek için bavulumu açtım ve kıyafet seçtikden sonra hazırlanmaya başladım...

EYLEMİN KIYAFETİ:

Gözlük yok arkadaşlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gözlük yok arkadaşlar...

Kıyafetimi giydikden sonra aynada son kez kendime baktım..Sonra saçımı beğenmeyip bir daha taradım ve bu defa açık bıraktım ve evden çıktım...

NAZLIDAN:

Hala şoktaydım. Eylem buraya gelmişdi.?! Telefonu kapatır kapatmaz annemin yanına koştum ve bağırarak Eylemin geldiğini söyledim..😂💛

Güler: Kızım sen ciddimisin???nerde o zaman hemen gelsin buraya..!?

Nazlı: Birazdan onunla görüşücem zaten.. babamların alaya gidicez, babamlada görüşsün...sonra eve geliriz bi güzel yemek yeriz tamammı??? özlemişdir Eylem ev yemeklerini..!?

EyFet:İlk adımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin