Kapitel 7

177 5 2
                                    

Felicias perspektiv:
Jag älskar Felix, jag älskar allt med honom. Hans personlighet hans humor hans omtanke hans kramar men framförallt hans kyssar haha.
Jag kollar på mobilen och ser att klockan är 12,57, jag vänder mig om i sägen och ser att Felix ligger brevid mig. Jag minns inte mycket från igår, jag minns att vi var ute och kollade på raketerna och att Felix kysste mig men jag minns inte hur jag hamnade här.
Jag tar av mig täcket och ställer mig upp i sägen och hoppar över Felix, jag går ut i köket och där stod Omar och Ogge utan tröjor vilket var helt okej för mig.
Jag minns inte mycket från igår sa jag och Omar och Ogge började skratta åt det jag sa.
Men lilla flicka ska vi hjälpa dig att minnas lite då sa Ogge retsamt.
Ja det hade varit snällt sa jag.
Okej hur mycket minns du frågade Omar. Jag minns att vi stod ute och kollade på raketerna och att ni såg ut som idioter när jag och Felix kysstes och sen att han sa att han älskar mig sen mins jag inte mera haha.
Jo efter det så gick vi in och satte oss på terassen och du fick nog i dig lite för mycket alkohol sa Ogge. Lite för mycket alkohol sa Omar med en stark betoning på lite, du stod på bordet och dansade sen så sprang du ut och kastade dig i snön och efter att tag så gick Felix ut och hämtade dig sen så typ däckade du haha.
Jag känner två varma händer som placeras på mina höfter och jag får en puss på kinden av Felix

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 31, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nyårskyssen (The Fooo)Where stories live. Discover now