Hatırlatma*
Hep beraber hazırlanıp bara gittik barda diğerleri yanimizdan ayrılınca yanimiza dört kisi yaklaşmaya başladı bi süre sonra bize yaklaşaya başlayınca kızlarla hepimiz yumruklarimizi sıkmaya başladık tam yumruk atacakken biri elimi tutup beni dondurup kolunu omzuma attı elimi bırakmadan kafamı kaldırınca jini gordum jin bana göz kırptı kızlara baktığımda suga sılanın belinden tutmuş baya samimiydiler ama sılanın sinirli olduğunu biliyodum bende sinirliydim ne guzel dovcektik işte offff namjoon asudenin elini tutmuş asude gülüyodu hoşuna gitmiş galiba taede iremin omzuna kolunu atmış sanki sevgililerimiz gibi davranıyolardı adamlar uzaklaşnca bizi saldılar.....
Sabah uyandığımda odamdaydım başım çok ağrıyodu kalkmaya çalıştım ama kalkamadım sonra jini uyandirdim o kahvalti hazirlarken bende diğerlerini uyandirmaya gittim hepsini bağirarak uyandirdim kahvaltı yapıp sohbet ettik ve okula gitmeye başladık....."Azra'dan anlatmaya dewam"
Okula giderken ben bugun arabamı almak istemedim zaten yoktuda dunku barda kalmış bugün okuldan sonra alacaktım şimdi nerdemiyim? Jinin arabasında okula gidiyorum ben hala dunle alakalı bişey hatırlamıyodum jine sormaya karar verdim umarım fazla saçmalamamışızdır
Azra "Jin?"
Jin "Efendim"
Azra "Dun barda noldu?"
Jin "Sen hatirlamiyomusun?"
Azra "Hatırlasam sormam demi!" jin gülmeye başlayınca kesin arza çıkardık diye düşündüm ya da saçmaladık ama umarim birincisidir
Azra "Ee anlatsana hadi noldu?"
Jin "Emin misin?"
Azra "Eminim de o kadar saçmaladıkmı yoksa arzamı çıkardık?"
Jin "Ikiside"
Azra "Yok artık!"deyince gülemeye başladı işte şimdi yandık kesin bizle dalga geçecekler yaa offff.....
"Jin'den anlatım"
(Dün barda olanlar)
Kızları iki dakika yalnız bırakmıştık dışarı çıkıp hava almak içn içeri girdiğimizde kızların yanında dört tane adam vardı birden kızlara yaklaşmaya başlayınca hemen yanlarına gittik zaten nerdeyse hepsi sarhoş olmuştu hen gidip azranın elini tuttum bana bakmasına fırsat vermeden elini tutarak döndürüp kolumu omzuna attım elinide bırakmadım diğerlerinin de venden farkı yoktu suga sılanın belinden tutup çekmiş namjoon asudenin elini tutmuş taede iremin omzuna ben gibi kolunu atmiş onlar yanımızdan uzaklaşınca ne kadarda bırakmak istemesemde bıraktım ama bize hemen azarladılar
Kızlar aynı anda "Siz napıyorsunuz ya biz hallederdik ne güzel dövcektik onları"dediler ben cevap vermedim diğerleride bana uyup cevap vermeyince onlarda üstelemedi sonra azra gidip sılayı kolundan tutup çeke çeke götüruyodu ama ayakta zaten kendisi zor duruyodu bide sılayı çekmeye çalışıyodu o kadar komik götüruyodu ki ama bi yandan da çok tatlıydı ne diyom lan ben! Azra sılayı çekelerken bunlar uzaklaşmaya başladı sarhoşlar bunlara biri yanaşır falan diye hemen sugaya işaret verdim ve peşlerinden gittik biz peşlerinden giderkem sugayla önümüze iki tane kız çıktı biz nolduğunu anlamadan birden bizi öpmeye başladılar noluyo lannn!!!!!! Tam itecekken gerek kalmadan kız yere yapıştı sılayla azra gelmiş sıla kıza yumruk atıyodu azra kızın saçını yoluyodu tekme atıyodu şaşkın şaşkın onalara bakarken artık zaten müzik durmus herkes etrafimiza toplanmis bakarken ben azrayı sugada sılanın velinden tutup onları yerdeki kızlardan uzaklaştırmaya çalışıyoduk ama bi yandanda kendimi gülmemek için zor tutuyodum sugaya baktığımda sugada öyleydi zaten kızlar ağır değildi biz onlaraı çekdikce onlar debeleniyodu bi yandan da bağırıyolarda bırakın diye onları öyle dışarı çıkardık yere indirir indirmez kaçma girişiminde bulunan azrayı hemen yakaladım sıla boş boş sugaya bakıyodu sugada sılaya taki sıla birden sugayı öpene kadar suga şok olmuş gözlerini kocaman açmiş sılaya bakıyodu sonra sıla çekilip uyuya kaldı yani sızdı wkxjsjdn azra hala debeleniyodu bi durmadı diğerleri gelince kızlar kucaklarındaydı anlaşılan onlarda uyuya kalmiş bu kız niye uyumuyo derken birden kollarıma düşüverdi sonunda kızların hepsi uyuya kaldıgi için onları eve götürdük arabaları barda kaldı yarın alırız diye düşündük eve girip kızları odalarına götürdük azrayı yatırdım giderken elimi tuttu bişeyler mırıldandı ama anlamadım yanına oturdum sonra birden bana sarılınca kala kaldım yine beni ayıcık sandı sonra bende yanına yatıp uyudum.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üniversite işleri (Bts)
Fanfiction2 tane çocukluk arkadaşı üniversite için Kore'ye gider ve ummadıkları şekilde 7 tane birbirinden çekici adamla karşılaşır kendileri bile anlamadan hayatlarına dahil olurlar aşk tabiki vardır olmazsa olmazımız ....