KARANLIĞI GÖREBİLİYORDUM, YAVAŞÇA İÇİNE ÇEKECEKTİ BİZİ...
NEEEE? Ağzım açık kalmıştı daha doğrusu ben ve Doğanın ağzı açık kalmıştı. Kim olduğunu tahmin ettiniz herhalde , KUZEY BEKTAŞ . Niye gelmişti , burada işi neydi ki? Daha dün o aylık ücreti bilmem kaç bin tl lik kolejinden bir kızla geliyordu. Noldu da buradaydı. Müdür içeri girdi ve yeni arkadaşınız Kuzey , dedi ve kendini tanıtmasını istedi.
|-Adım Kuzey , soyadım Bektaş , 17 yaşındayım . Gitar çalmayı ve pes oynamayı severim, en sevdiğim arkadaşlarım Doğa ve Nisa dır , bu kadar. dedi, Bi an şok oldum Doğa yla ona ne kadar sinir olsak da yüzümüz kızarmıştı, sınıftyaki kızların yüzü düşmüştü. Peki niye böyle birşey dedi ki biz onunla daha arkadaş bile değildik.
1. ders bitti , ders boyunca kuzeyin gözü hep Doğa daydı . Doğa dan hoşlanıyo gibiydi. Doğa ve ben hiç bu konu hakkında konuşmadan kantine sıcak birşeyler içmeye indik . Kahvemizi alıp masaya geçtikten 1 dakika sonra yanımıza Kuzey sandalye çekip geldi. Doğa halen ona kızgındı tabi bende. Daha sonra konuşmaya başladı:
-Naber , dedi. Bunca yaptıklarından sonra bizden özür dileyeceğine gelmiş naber diyodu.Doğa:
-Sana yanımıza oturman için izin vermedik, dedi. Valla çokta iyi dedi o demeseydi ben diyecektim.Kuzey: -Biliyorum bana kızgınsınız o gün orda söylediğim cümleden dolayı bi anlık orada öyle ağzımdan çıktı zaten beni affedebilmeniz için buraya kayıt oldum. Bu okulda olduğunuzu duydum ve buraya geldim. Doğa:
-Kabahat daha senden çok sana o soruyu soranda Ceren Akman mı ne . Tabii onun gibi insanla dolaşan da onun gibidir. Kuzey: - Zaten ondan ayrılmak istedim , beni aldatıyomuş hemen kabul etti sizden de söylediklerimden dolayı özür dilerim , dedi.
Aslında göründüğü gibi birine benzemiyodu, televizyondaki gibi şımarık veya kibirli değildi. Tabii daha tanımıyoduk , tanıdıkça görücektik. Daha sonrasında tüm okul boyunca peşimizden ayrılmadı, sonunda okul zili çaldığında eve gidecektik. Doğa ile evlerimiz çok yakın olduğu için birlikte yürüme gidiyorduk hava çok soğuk ve kar atıştırıyordu, daha sonrasında yanımızda bir araba belirdi.
Tabiki bu arabanın sahibinide tahmin edebilirsiniz. KUZEY BEKTAŞ IN arabası, ne zaman peşimizi bırakacak heleki Doğa nın hiçbir fikrim yok. Daha sonrasında bizi eve bırakmak için ısrar etti. Bu soğukta ikimiz de hayır diyemezdik, kabul edip arabaya bindik. Ama içimde kötü bir his vardı, sanki kötü birşey olacak gibi şuan. Dedim içimden ve bir telefon geldi : Doğa - Kim arıyor?
-Bilmem , bilinmeyen bir numara . Telefonu açtım ve bir kadın sesi geldi;
-Ben İstanbul Devlet Hastanesinden Cerrahi doktor Özge KOÇAK, anneniz şu an ameliyatta ve ölüm tehlikesi var hemen hastaneye gelmeniz gerkiyor.
-Ne?, dedim . Ve telefon elimden düştü. Başım dönüyordu, Doğa:
- Noldu Nisa ne diyor, kim o kadın . Kuzey; - Nisa iyi misin?
İYİ DEĞİLDİM, İYİ OLAMAYACAKTIK BİRDAHA HİÇBİRİMİZ. KARALIK BİZİ YAVAŞ YAVAŞ İÇİNE ÇEKİYORDU.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEKTEN Mİ?
Teen FictionAnnesini öldüren ,onun hayatını ondan alan bir adamdan intikam almaya çalışan bir kızın hikayesiydi bu . Fakat şimdi 3 gerçeğin hikayesi. Nisa , Doğa ve Kuzeyin . Onlar hayatlarında her şeyi engelleyebilecek üç genç fakat bu hikaye onları engelleyeb...