3-Fejezet

21 2 0
                                    

- Na szóval megérkeztunk  a suliba, ahol már minden diákot várt. James tanár úr! -Sziasztok gyerekek ma pizzázni,megyünk! mondta: James taná úr. Ezt a napot már mindenki,várta! ezért el is indultunk. Közben én az uton,oda mentem Charlie-hoz, -szia te milyen izü pizzát veszel majd? kérdeztem Charliet!-hát nem is tudom majd meglásuk! válaszolta: Charlie- oké!,mondtam neki-Na és van kedvenc üditőd? kérdeztem Charlie-t!- igen van neked? - igen nekem is van!-Neked melyik uditő a kedvenced kérdezte: Charlie! a Pepsi neked? -nekem is válaszolta:Charlie. Megérkeztunk a pizzázoba,nagyon jo volt a hangulat,így amikor be léptunk, sorba áltunk és elkezdte mindenki megrendelni a pizzát! kiderült hogy,fizetni fogyasztás után kell ezért nem figyelt senki a pénzre! mindenki abba a hittbe volt. Hogy van náluk pénz, igen ám majdnem mindenkinél volt pénz. Mikor már mindenki le ült, akkor a biztonság kedvé-ért Carlie meg akkarta nézni menyi pénz is van nála! a gond csak az volt,hogy nem volt nála a pénztárca! otthon felejtete,hirtelen azt se tudtam mit csináljak vagy hogy mit mondja Charlie-nak. De kitaláltam,hogy majd ki fizettem én! elmondtam neki ezt az ötletet, nem nagyon akarta ezt elfogadni de nem volt más választása. ezért én áltam mindent. Ki hozták a pizzákat az asztalokhoz, és megkérdezte a pincér,hogy ohajtunk e más valamit! én azt mondtam hogy: 2 Pepsi-t kérunk  még! Rendben máris hozom,mondta: Joe, aki a pincér volt.

Az új Lány!Where stories live. Discover now