Akşam olduğunda karanlık çöktüğünde canavarlar çıkarlar derler . Benim canavarın "yanlızlığım".
Yine tek huzur bulduğum yerdeyim. Uçurumun kenarında kaç fit olduğunu bilmiyorum o kadar yüksek ki bulutlara kadar çıktığını düşünün sislerin arasında kocaman hırçın dalgalarla bütünleşmiş bir uçurum bir dağ.
Uçurumun tam dibinde sırtımı toprağa yaslamış bir şekilde yatarken hiçbir şey düşünmeden sadece rüzgarın tenime okşamasını istiyordum elbisem rüzgarla birlikte uçuşurken saçlarım olan hızlıydı dalgalarla birlikte sarılıyordu sonra bir daha sesler gelmeye başladı ne olduğunu anlamadım kafamı çevirip baktığımda biraz uzak mesafe de bir grup insan vardı kavga ediyorlardı. Ergenler diye iç geçirdim . Onlara gözükmeden tepeden inip tek katlı müstakil evime girdim. Annem eve ne zaman geliceği belli olmuyordu . Çok yoğun iş temposu oluyordu.
Yani tek yaşıyor gibi sayılırım ...
Odama geçip üstümü değiştirdim şort takımı giyip mutfağa geçtim . Dolabın kapağını açıp sütü çıkardım raftan bardak alıp sütü doldurum . Ve televizyonun karşısına geçip rasgele bir kanalda durdum . Boş bakışlarla tv izlerken aklıma yanlızlığım çarptı duvarlarıma düşündükçe battığım sessizliğinde boğulduğum benliğim amaçsız bir yoldaydı.
Bugünün pazar olması ve yarın okula gitmem gibi bir durum vardı. Daha kötüsü ise lisenin ikinci senesine giriş yapıcak olmamdı . Bunlar aklıma geldikçe sinirleniyordum kafa dağıtmak için başka şeylerle ilgileniyim bari diyerek biten bardağı alıp mutfağa geçtim . Canım çikolata çektiği için biraz dolapları karıştırdım. Aradığımı bulamayınca pes edip . Ayakkabılarımı ve hırkamı giyip dışarı çıktım .
8 dkk bir yoldan sonra supermarkette giriş yaptım. Abur cubur reyonunda çikolataları aradı gözüm , çapraz da ki raflarda görünce yön değiştirip eğildim ve hangisini alsam diye düşüncelere daldım . Ben bu düşünceyle boğuşurken bir ses duydum .
" xxx sigarası 2paket lütfen " kalın tok ve gür sesin geldiği yöne baktığımda uzun yapılı ve siyah uzun saçlı adam ellerini cebine koymuş kasiyeri bekliyordu . Gözlerimi kırpmadan bakarken anlamsız bir etkilenmeye kapıldım . İsmini bilmediğim kişi sigarasını alıp parayı ödedikten sonra arkasını dönüp adım atarken göz göze geldik . Bakışlarımı kesmeden ayağa kalktım ve adımlarımı yanına ilerlettim . Ne diyeceğimi bilmeden dudaklarımı ıslattım . Önce gözlerime sonra dudakarıma bakıp gözlerini kıstı.
" hangi çikolatayı seviyorsun ?" Anlamadığını belirtircesine kaşlarını kaldırdı ve " ben çikolata yemem ufaklık" dediğinde içimde anlamdıramadığım konuşma isteğiyle " ama ben karar veremedim hepsi çok güzel" bir bana bir çikolata reyonuna baktı ve 7-8 tane rasgele çikolata aldı ve kasaya gidip ödedi .
Sonra yanıma gelip poşeti uzattı anlamadığım şekilde içimde ufak kıpırtılar hissetmeye başladım. Elinden aldığım poşetle şaşkınca ona bakarken " te - teşekkür ederim" bana bakıp " artık kararsız kalmazsın" dedi .Çıkışa doğru
İlerlerken yanına gidip ona yetişemeye çalıştım.Biraz ilerledikten sonra durdu ve arkasını döndü
"Tanımadığın kişileri takip etmemen gerektiğini söylemedilermi ufaklık ?" Acı bir tebesümle kafamı iki yana salladım bakışları yine kafasında birşeyler tartar nitelikte bakıyordu . "Evine git bu saatlerde kötüler dışardadır buna bende dahil ." Dedi kalın sesiyle .Gözlerimi kırpıp omuz silktim " sen kötü değilsin çünkü bana çikolata aldın "dedim .
İfadesiz yüzünde ufak bir mimik yakaladım . Hafif kaş çatması " her çikolata alan insan iyi değildir "
Bunu bildiğimi ama sırf daha çok konuşmak istememe sebep olması için " belki " dedim. Daha fazla konuşamam der gibi arkasını dönüp uzaklaştı.Yıllar sonra işteyken tozlu rafımda ki bir kurguya deneme yazim dedim 😂 aşırı hızlı ve düşnmeden hareket edilmiştir . Bilginize thanksss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~LORELAN ~
Teen Fictionhayattan beklentisi olmayan bir kız , pasif agresif bir adamla tanışmasıyla bitiyor herşey .