9. část- COŽE?! 15+??

4 0 0
                                    

První 15+ část

Asi po 2 měsících.

Jednou byli spolu sami u Draca doma.

"Hele Veru, nechceš jít do vany?" zeptal se Draco.

"Proč? Já smrdím? " lekla se Verča.

"Neee to ne neboj." Rychle ji opravil Draco.

"Tak proč? " zeptala se Verča.

"Nevím, už jsme spolu nějakou dobu tak mě napadlo že by jsme mohli jít spolu do vany."

"Noo mužem asi." Řekla Verča stydlivě.

----------------------ve vaně----------------------

"Vypadáš nádherně." řekl Draco když uviděl Verču.

Verča se hrozně styděla, a rychle vlezla do vany.

Ach jo to je ťunťa. Pomyslel si Draco, a vlezl za ní "

Verča si lehla na Draca, i když tam bylo místa dost tak ležela na něm protože chtěla být s ním a cítit jeho kůži.

V Dracově hlavě: "Ach jo, je tak hrozně moc sexy, ale proč leží na mě tím mě jako provokuje? Nevím jak budu teď zamaskovavat to že mi stojí." A začal přemýšlet jak to zamaskovat.

Ve Verči hlavě: "To mu vážně stojí 😳, ale má ho velkého, o můj bože, to mě vzrušuje, mám to nějak zkusit posunout tímhle směrem? Ach jo, já to nechci pokazit." A Verča začala přemýšlet jestli se má dotknout jeho penisu nebo ne.

Verča nenápadně posunula svou ruku pod sebe a nahmatala jeho penis.

Verči hlava*"o můj bože ten je velkej"*
Dracova hlava-*"ona mi na něj šahá, o můj bože mám taky někam dát ruku? "*

Draco posunul svoji ruku na Verči prso a začal ho jemně mačkat.

Verča se otočila a oba si sedli, podívali se vzájemně do očí a začali se líbat.

Verča s DrakemKde žijí příběhy. Začni objevovat