Amerikada genç bir kadın yaşiyordu bu genç kadın ashleydi. Ashley oldukça fakirdi. Ashley yıllar önce ailesini kaybetmiş bir kazada . Ve tek başına kalmış . Kendi başının çaresine bakiyor. Ve bir olay yüzünden işten çıkarıldı. Ve iş ariyordu çünkü cüzdanında hiç para kalmamıştı. Ashley her gün iş arar ve gazete deki ilanlara bakardı. Şehirden uzakta oturan bir yaşlı çift vardı. Bu yaşlı çift oldukça büyük bir villlada yaşiyordu. Bu yaşlı çift bayan lori ve bay oliver idi. Bunların 1 tane oğulları vardı. Adı brahmstı. Ve yaşlı çift tatile gitmek istiyordu. Fakat oğulları brahms için bir çocul bakıcısı ariyorlardı. Gazetelere ilan verdiler. Bir gün ashley gazete deki ilanlara bakarken bayan lorinin ilanını gördü. Ve bu onun için bir fırsattı. Bu fırsatı kaçırmamalıydı. Yoksa aç kalıcaktı. Böylece bayan loriyi aradı. Bayan lori onu villaya davet etti . Ve ashley hemen eşyalarını topladı. Ve yola koyuldu. Yol oldukça sakin ve sesizdi havalar kararmıştı. Yağmur hafif hafif yağmur yağiyordu . 2 saatlik yoldan sonra ashley vardı. Ashley villaya bakınca hayran kaldı. Bavulunu alıp içeriye girdi kapı açıktı. Ev oldukça sessizdi. Ayakkabılarını çıkarıp ilerlemeye başladı. Ve kapısı açık olan bir oda ilgisini çekti . Odaya girdi . Ve oda oyuncaklarla doluydu. Oyuncaklara dokunmaya başladı. Ve 5 dakika geçti aradan arkasından bir ses dediki "NAPIYORSUN BURADA " Ashley arkasına dönüp çok şaşırdı .......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Arkadaşlar birinci bölüm bukadardı. Eğer bwğenditsenis ve 2.bölümün gelmesini istiyorsanız yorumlarda yazın bana belirttin ve ayrıca ashleyin arkasındaki kişinin kim olduğunuda tahmin edin bakalım belki bulursunuz kendinize iyi bakın bye bye 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE BOY (Lanetli çocuk)
Horrorbu hikaye gerilim , gizem ve korku dolu eminimki ilginizi çekicek.