hatalarım varsa özür dilerim.ama madem başlamışken bölümün sonunda bi duyurum var okuyup yorum yaparsanız sevinirim ona göre devam edicem.
HATIRLATMA:
Taehyung:yardım edebileceimiz bişey var mı
Jisoo:aslında olabilir
Jennie:plan şu diğerlerinede anlatırsın sonra
Taehyung:o bende sen anlat planı
Jennie:............................................
1-2 SAAT SONRA;
LİSADAN;
okul bitti ve biz hala rosé ile küsüs çantamı topladım. tam kapıdan çıkacakken biri kolumdan tutup kendine çevirdi.kolumu tutan kişiye baktığımda ise bunun Taehyung olduğunu gördüm.
Taehyung:Lisa sana bişey sorabilir miyim?
Lisa:tabii ki
Taehyung: Rosé ve senin aranda ne var bugün hiç konuşmadınız.bende merak ettim aranızda ne oldu diye
Allahım beni mi merak etmiş(Lisa ve iman time)
Lisa:bişey olmadı bi olaydan dolayı böyleyiz.
Taehyung:O zaman senden bişey istiyebilir miyim?
Lisa:tabii ki
Taehyung:Rosé haber verip konum atıcağım yere gelir misiniz?
Lisa:ben gelirim ama neden Rosé ile gelmem gerekiyor.
Taehyung:ilk önce benim acil eve gitmem gerekiyo Wooyoung ı yalnız bıraktım.ikinci olarakta bir tek sizin gelmeniz gerekiyo Jennieler bizim çocuklarla oraya geçtiler.Hadi lütfen
Lisa:tamam biz oraya geliriz sen kardeşinin yanına git.
Taehyung:sağol o zman sonra görüşürüz
Lisa:görüşürüz
Taehyung hızla yanımdan gitti.bende Roséun yanına gittim.
Lisa:Rosé
Rosé:efendim Lisa
Lisa:Taehyung bizi bir yere çağırdı oraya gitmemiz gerekiyor.
Rosé:tamam o zaman gidelim.
Lisa:ben taksi çağırdım.hadi gidelim
Rosé:tamam
Rosé ile birlikte okuldan çıktık.kapıdaki taksiye binip Taehyung un attığı konuma gittik.Ama geldiğimiz yer ıssız bir yerdi niye burayı attıkı.taksiye parayı ödeyip çıktık.evin kapısına geldik. tam zile basıcakken Rosé un çığlığını duydum hemen arkamı döndüm.
Lisa:Rosé iyi misin?
Yazardan:
Arkadaşlar ben bu kitaptan sıkıldım ne kadar ilk kitabım olsada bu kitabı silmeyi düşünüyorum bi de size sormak istedim sizce sileyim mi yoksa kalsın mı?
Şurayada bi bizim şipleri bırakalım;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANGTANPİNK(TAELİCE)
VampireJENKOOK,JİROSE VE JİNSOO TAELİCEYİ NAIL BİRLEŞTİRECEKLER ACABA ATEEZ,MAMAMOO,TWİCE,EXO VE ITZY VARDIR...