Łan szot dla Haru118
Nikt nie mówił że to będzie normalne,,,,,,
Ni ma 18+ bo jestescie nieletni XD
[Kirishima pov]
Rozpaczałem nad brakiem mojego Dezaftanu. Pewnie zapytacie; dlaczego? Co sie stalo?
Otoz jakis chinski marynarz wbil mi na chate i zjadl moj jedyny promyk nadziei, którym chciałem wysadzić Polskę, bo podryżyli ziemniaki o dwa grosze. Pewnie dla was to nic, ale dla mnie to tragedia nie do zniesienia. Więc gdy tylko przyłapałem tego marynarza uwięziłem go w piwnicy. Nie mam pojecia co z nim zrobić, ale myślałem nad 24-godzinnym maratonem oglądania Boku no Pico.
No wiĘc ugryzłem sIę w łapkę (jestem catboyem ok) i zamieniłem sIę w tytana.
Bum, strażak Sam przybył na pomoc bo spalilem ogien. To ma bArDzO DUŻO sensu, cnie? No WIĘC jak zjadłem zjadalem Strażaka Sama to chinski marynarz zjadl mnie a potem strazaka. Hahahahah, joke. ja go zjadlem i wtedy wiedziałem.To moj syn.
[ time skip 25 lat później ]
Nadal nie wiem co mam zrobić z tym chińskim marynarzem, więc postanowiłem odwiedzić go po 25 latach.
Dojechałem do piwincy na moim włoskim koniu iotworzyłem klape od kibla no i zjadlem ten kibel:)
Następnego dnia brzuszek mnie bolał :-( WIĘC zjadlem mOjEgO świeżego ohca.
Po kolejnych kilku dniach udało mi się dotrzeć do piwnicy, a tam był ój odwieczny rywal — chiński marynarz.
Siedział w kącie i chyba mial atak paniki, bo tak. Podszedlem do niego i zaczalen rapowac jakies japońskie techniki. Nagle przybyl pan Andrzej Duda w stroju pokojowki (ale hot 😳😳🙄🥵😩😍🤩😘❤💅)
Chiński marynarz wyrzucił go przez okno a on zjadl kwiatki z mojego ogrodka :*(
Co za paszkara, wjdkqkdjwjcjejcjsjcjwjcjshjsjxjshxhsh hdhchdhchshdhdhdhd wjdjsjx wkdjwbx ejsbdjw sjw sjw sjs sbs s s h d h c h d h c h s h d h d h d h d h d h c h d h c h s h d h d h d h d h d h c h d h c h s h d h d h d h d h d h c h d h c h s h d h d h d h d h d hc hdhchshdhdh dhdhdhc hdhc hshdhd h d hdhd hchdhchsh dhdhd hd hdhchdhchs hdhd hdhdhd hchdhc hshd dhdhdhdhchdh chshdhdhdhdhdhch dhchshdhdhdhdhdhchdhchshdhdhdhdhdhchdhchshdh dhdhdhdhchdhchshdhdhdhdh dhchd hchshdhdh dhdhdhchdhchshdhdhdhdhdhchdh chshdhdh dh dhdhdhchd hdhdhdhdhdhchd shdh d hdhdhdhchd hchshd hhdhchd hchs hdhdhdhd dhdhdhdhch dhchshd hdhdhdh dhc hdhchshdhdhd hdhdhchd hchshdhdhdh d hdhchshdhd hdhdh dhchdh chshdhdhd hd d ddddddddd0p d ddd d dd d d d dd d d d d d d dd d d d d d d d d d d d d d d dd d d d d d d dd d d d d d dd d dd dZwróciłem się do chińskiego marynarza .
— jak się nazywasz, chiński marynarzu?
— Bakugou — odpowiedział.
[ Time skip dwie minuty później ]
Kirishima wyruchal Baku w kiblu obok smieci:)
Koniec.
Przepraszamy i dziękujemy XDDDCD