♡One♡

853 83 93
                                    

Kim Jieun berjalan masuk ke sekolah dgn riang.Dia berjalan ke kelas smbil dengar earphone.

Bukk

"Opss,Sorry!!Tersengajalah pulak,Na Jaemin!!"Jieun gelak.

Jaemin dan Jieun selalu bergaduh bila jumpa.Sebenarnya,Jieun sukakan Na Jaemin dari Gred 4 lagi..Dan sekarang mereka Gred 5.

Jieun selalu sangat cari gaduh.Alasannya bila bergaduh,baru dapat kenal lagi dekat.

Jaemin ni lelaki popular di sekolah.Ramai peminat dia.Dari tingkatan1 smpailah 5.Tapi dia tk pernah layan pun,budak pandai kan.

(Okey,back to the story)

"Aku cekik juga budak kecik ni!!"Jaemin mengangkat tgnnya seperti ingin mencekik.

Jieun menjelir lidah dan terus berlalu.Jaemin menggeleng dan terus masuk kelas.

Act,Jieun dgn Jaemin satu kelas.Jadi makin senang Jieun nak usha Jaemin.

--------------------------------------------------------

Kring!!

"Baik,semua boleh pergi rehat!!"

Kata Cikgu Kim lalu keluar dari kelas.Semua pelajar berebut2 keluar.

Jieun keluar lambat,sbb dia nak siapkan sikit kerja.

Jaemin bangun dari kerusi dan ingin keluar dari kelas namun dia kembali berpusing.

"Kau tak rehat ke??"Jaemin menyoal.

"Sikit lagi..Aku nak siapkan soalan math ni kejap.."Jieun jawab tanpa pandang Jaemin.

Jaemin mengeluh.Dia mendekati meja Jieun dan duduk sebelah Jieun.

Jieun menoleh.

"Jom,aku ajar..Soalan mana??"Jaemin soal.Jieun menunjuk soalan tu.

Masa Jaemin tengah terang,Jieun cuba berlagak cool tapi tak boleh sbb jarak diorang sangat dekat sampai Jieun boleh bau wangian yg dipakai Jaemin.

Jantung Jieun apa lagi,berdegup kencanglah.Crush depan mata woii.

Jieung menggeleng kepala dan mula fokus.Taknak lah smpai pelajarannya terabai.

Tiba2..

"Jieun!!Eo,Jaeminie pun ada?!!"

Kwn baik Jieun,Winter menegur.Dia masuk kelas Jieun sbb nak ajak rehat.Mereka di kelas yg berbeza.

Dia tunggu di kantin tadi,namun tk nampak kelibat Jieun.Jadi dia datang sini.

"Hai.."Jaemin menoleh sekilas.

"Yahh!!Kat sini rupanya kau!!Aku fikir pergi mana tadi."Kawan baik Jaemin,Han Jisung pula menegur.

"Ouh,Hai Jieun,Winter.."Han melambai ke arah Jieun dan Winter.Jieun dan winter lambai kembali.

"Kejap..Aku ajar dia math tadi.Dah siap dh ni.."Jaemin berdiri.

Jieun mengemas barang2nya dgn laju sbb Winter dah tunggu.

[C] CRUSH ON YOU ( NA JAEMIN )Where stories live. Discover now