TABURCU

82 6 3
                                    

Elimdeki kağıdı güçlükle masaya bırakırken ellerim titriyor ve soğuk soğuk terliyordum. Bunu bana yapamazlardı tamam kötü bir çocuktum yaramazdım söz dinlemezdim . Beni bu hayatta yalnız bırakıp gidemezlerdi. Hepsi birden gidemezlerdi.

Ben Bade . Ben 14 yaşındayken salak doktorun biri yüzünden 3 yıl piskolojik tedavi aldım ve 17 yaşına kadar tımarhane gibi bir yerde kaldım . Babam çok önemli bir iş adamıydı. Zengindik hep bolluk içinde yaşardık babamın bu kadar zengin olması ve başarılı olması düşmanlırını kıskandırıyor olmalıydı . Herzaman babamın çok düşmanı olduğunu düşünürdüm yanılmamışım.

Dedim ya 14 yaşındayken etrafımda bazı cisimler görmeye başladım renksizlerdi sonra bu cisimler renklenmeye başladı .Bu şeyler benim herşeyim olmaya başlamışlardı. Annemgil gözlerimdeki boş bakışı görünce beni doktora götürdüler bir kaç beyin tomogragisi filan çekildikten sonra beynim farklı çalıştığı ve piskolojik tedavi almam gerektiği söylendi ve 4 yılımı bu korkunç kilinikte geçirdim.

7 yaşından beri dövüş savunma dersleri alıyorum . Bu yüzden savunma ve saldırı konusunda muhteşemdim diyebilirim.Ayrıca okçuluk nişnacılık binicilik ve dans dersleri de almıştım Evet bugün taburcu oluyorum ailem son bir yıldır beni hiç ziyarete gelmediler bu yüzden onlara çok kızgındım zaten bu lanet yere onlar beni bırakmışlardı. Klinikten çıkınca derin bi nefes aldım . Kapının önünde siyah bi jip vardı. Önünde de bi şoför beni bekliyodu. Babamın gönderdiğini düşünerek arabaya bindim .

Evimize geldiğimde kapıda beni takım elbiseli çok ciddi görünen bi adam karşıladı . Ne olduğunu anlamayan gözlerle ona baktım. Adam bana

Öncelike hoşgeldiniz içeri geçin de bi soluklanın dedi

Ben tedirginleşmeye başlamıştım. Kesinlikle bir şey olmuştu. İçeriye girdiğimde eşyaların tozlanmıs olduğunu fark ettim ayrıca ev korkutucu bir şekilde sessizdi. Salonumuzdaki geniş koltuğa kendimi güçlükle attım adam hemen karşımdaki koltuğa oturdu. Yüzünden bana çok kötü bir şey söyleyeceği anlaşılıyordu. Adam derin bi nefes aldı ve "babanızı ve annenizi bir trafik kazasında kaybettik"dedi

Onur ListesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin