Ben genelde sakin birazcık inatçı ve birazcık da asosyal bir kızım. Hayatım gerçekten çok zor ve ben bu konuda ne yapacağımı hiç bilmiyorum. tam dokuz yaş doğum günümde babamın araba kazasında öldüğü haberini aldım. Bu benim için büyük bir tramva oldu. Ancak seneler geçtikçe insan her acıyı unutuyor...........
O günden beri belkide en yakın arkadaşlarımdan Kaan ve Berkeden başka hiç bir erkekle konuşmadım veya fazla yakınlaşmadım. Zaten genelde gün içerisinde de uyuduğum için ne fazla insanla ne de fazla erkekle karşılaşırım.
En büyük hobim olan uyku beni herzaman daha mutlu etmiştir. Eğer ben uyuyorsam beni yataktan kaldırmanız için kazımanız gerekir. Kimsecikler beni uykumdan uzak tutamaz.......
Veee..... İşte ben buyum.Klasik bir genç kız.........
Adım Gizem ve 18 yaşındayım. Yaklaşık 2-3 ay sonra doğum günümm yeppi.....
Eski sevgilim alçağın ve sapığın teki. Biz taşındık. Evet aynen öyle diyosunuz ki güzelim İngiltere yi bırakıp neden geldin bu İstanbulaa......??
Ben normalde İngilterede mutlu bir hayatı olan ve küçük kız kardeşiyle vakit geçiren sıradan mutlu bir genç kızkeeenn................. Annem hayatımı çürütmek için beni buraya İstanbula sürükledi.
HAHAAHA Peki ya buna ne dersin...? Eski sevgilim Jhon ben burdayken bile götümden ayrılmayan bir piç kurusu.... Tabiki her zengin olan piç olcak diye birşey yok..... :)
Annem ve burda uzun zamandır oturan amcamlar benim yakında gidecek olduğum okulu araştırıyorlardı. Ben de yatağımda oturmuş lanet olasıca ünlülerin lanet olasıca hayatlarınde neler dönüyormuş bakıyordum. Tabiki de umrumda olduğundan değil......
AHAHAH. Her neyse. Ünlülerin hüzün verici ayrılıkları beni ne kadar ilgilendirmesede sıkıntıdan okuyordum işte....
Ama şimdi ise bunu bırakıp annem ve kardeşim Ece ile beraber ev ve odalarımız için alışverişe çıkmamız gerekiyor. Ve burda altını çizmeliyim ki alışveriş benim en sevdiğim etkinliklerden bir tanesiii....
Her ne kadar ne alıcağıma dair hiç bir fikrim olmasada mevsim henüz bahar olduğundan alıcaklarım şunlardan ibaret olacaktı............. şort, kısa kollu tişört, kapri, askılı tişört, şapka, çanta falan filan işte yaa...........
Olabildiğince hızlı bir şekilde yaptığım işi bırakıp eski kıyafetlerimin içinden siyah mini kot bir şort, beyaz tişört ve yine siyah kot yarım ceket. altına da uyumlu olucağını düşündüğüm siya konversleri giyecektim. Hemen aşşağı inip hala boşaltmadığımız birkaç valizden birini açıp içinde makyaj çantamdan siyah göz kalemi, eyeliner ve parlatıcıyı alıp aynı hızla da onları sürdüm.
Son birkez aynaya baktığımda gerçekten harika görünüyordum....
Hayır kesinlikle kendini beğenmiş egoistin teki değilim. Atın o düşüncelerinizi kafanızdan çabuuk !!
Görünüşe göre annem ve Ece çoktan hazırlanmış bir de beni bekliyorlardı.... Ahh canlarım bensiz gidememişler... :)
Tabikide yaşımın verdiği heyecan ve cesaretle annemin elinden arabanın anahtarını aldım, ancak annemim anahtarı geri alması bir oldu...
Hıııh.... Kullan bakalım annelik gücünü.. hemen zeytinyağı gibi üste çık....
AHAHAHA...... tabiki de bunları sesli söyleseydim mezarı boylamıştıımm.......