Mannen på sina händer runt min midja och drog mig intill sig. Jag försökte backa därifrån men han tog hårt tag om mina handleder och höll mig nära intill honom.
"Please...let me...go...your hurting me"sa jag.
"I will let you go if you come with me home right now!" Sa han.
Han tog tag i mina armar och drog mig efter sig. Ingen av dom som dansade reagerade på att jag startade emot mannen som drog mig mot dörren ut i mörkret utomhus till den avlägsna parkeringen på sidan av baren.
Tänk Så skulle han mörda mig....Jag fick panik och började skrika.
"STOP!....LET ME GO!"
"Be quiet" Väste han åt mig och försökte dra mig mot en svart bil med tonade rutor.
Han höll hårt om mina armar och jag skrek en sista gång innan han satte en av sina händer för min mun.
Från ingenstans så öppnas dörren som leder ut från baren och ut på parkeringen till mig och mannen.
Ut från dörren kommer Tom. Först ser han förvånad ut när han ser mig och mannen, men sedan ser han mannens hårda grepp om mina händer och handen för min mun och Tom går fram mot oss.
"Tom help me!" Ropar jag till honom genom mannens hand.
Han går fram till mannen.
"Is there a problem over here?" Frågade han mannen som håller i mig.
"There is no problem I was just showing this girl my car" svarade han jag försökte fortfarande streta mig loss ur mannens grepp man än var för stark.
"But I didn't want to come with you!" Svarade jag när mannen lyft bort son hand från min mun och jag kände hur tårarna började tåras i ögonen.
"Stop crying, Bitch!" Skrek mannen till mig.
Det var droppen för Tom. Han slängde sig över mannen dom låg på den blöta marken och Tom han slå två slag mot mannens käke innan mannen lyckades slå till Tom på käkbenet under örat.
Jag har aldrig sätt Tom på detta sätt, jag har aldrig sätt honom arg eller våldsam som nu.
Nu var det mannen som hade övertaget i slagsmålet han satte sig över Tom och Tom fick flera hårda slag i ansiktet.
Jag fick nog och försökte putta bort mannen från Tom men han rörde sig inte en millimeter.
"Help...Help!" Ropade jag och efter att tag kom tre män kom fram från baksidan av baren, dom kom från en mörk gränd.
Männen sprang fram till den mörkhåriga mannen som satt över Tom, det rann blod från både mannens och Toms ansikte efter alla hårda slag.
Dom tre männen drog bort mannen från Tom.
"Are you crazy! We don't want the police to come!" Sa den kortaste mannen till mannen svart hår som blödde från ansiktet.
Dom tre männen drog med sig den fjärde bak bakom baren till gränden.
Jag tog tag i Toms arm och drog upp honom från marken.
Jag kunde inte längre hålla tillbaka tårarna.
"Were did you go? I was searching for you?!" Frågade jag med hes röst, jag såg nästan ingenting nu av tårarna som rann från mina ögon.
"I was in the bar I wanted to give you one more drink but you never came so I start searching for you to" svarade han.
"I want to go home Tom" sa jag.
"Me to" mumlade han.
Tom tog tag i min hand och ledde mig mot hans bil.
På vägen hem kunde jag inte sluta tänka på vad som kunde ha hänt om inte Tom hade dykt upp och hjälpt mig med den äckliga mannen vid baren.
När vi var framme vid hans lägenhet gick jag in på toa för att tvätta bort mitt smink och borsta tänderna. Jag orkade inte duscha klockan var ungefär 01.02 och jag var trött.
Jag hade inte stängt dörren till badrummet så Tom gick in i badrummet och satte sig på toalettlocket han tog en handduk för att försöka torka rent sitt ansiktet från allt blod som runnit från underläppen och näsan.
Jag kunde inte låta bli att ta handduken från Tom blöta den och hjälpa honom att tvätta sitt ansikte.
Vi var tysta medan Tom satt på toalettlocket och jag stog framför honom och gjorde rent hans ansikte.
Han blödde inte mycket men läppen hade spruckit och han blödde näsblod annars var det bara märken på ena käken som syntes efter den mörkhåriga mannens slag.
Jag satte den vita handduken som nu inte längre är vit utan röd av Toms blod mot Toms underläpp. Han stirrade på mig och jag blev röd i ansiktet, som vanligt när Tom tittar på mig.
När jag hjälpt Tom att tvätta rent såren ställde jag mig upp framför badrumsspegeln utan att säga ett ord hade han rest sig upp och kramade mig bakifrån.
"Thank you" viskade han i mitt öra.
Jag log mot honom i den stora spegeln som satt över handfatet.
Jag vände mig om mot honom och kramade honom hårt.
"Thank you Tom, for everything"sa jag
Jag tittade upp mot honom och han log mot mig. Tom lutade sig lite längre fram och nu var det bara några centimeter mellan våra ansikten.
Var han på väg att kyssa mig?
Jag stirrade in i Toms mörka bruna ögon och han slöt ögonen och lutade sig fram för att kyssa mig för första gången...
***
YOU ARE READING
My Trip To London - Tom Holland
FanfictionDet var bara meningen att vara en klassresa till London, men det gick inte som jag hade tänkt mig...det slutade med att jag var i famnen på min nya förälskelse i ett nytt främmande land... (Svensk text och engelska och nångra svenska dialoger)