Hatırla .
Bu satırları 22 Aralık'ta , saat 23:46'da , kulaklığımın şarjının son demlerinde , Spotify 'dan No Clear Mind'ı dinlerken yazıyorum .
Bu kelimeleri tüm içtenliğimle ve sadece ilerde geriye dönüp baktığımda hatırlamak için yazıyorum.
Herkes merak etmez mi? Tüm anılarını , yaşanmışlıklarını , bir zamanlar hayata dair hayallerini ve umutlarını. Geleceğe dair planlarım anlatmaya değecek kadar değerli değil aslında . Ama ben geleceğe dair planlarımdan bile daha değersiz , kıymetsiz ve manasızken bahsetmek çokta saçma olmasa gerek djdkdkddn.
Her neyse . Bu bir aşk hikâyesi değildir . Bunlar sadece hatırlamak için yazılmış satırlar , kelimeler ve ilerde son nefesimi verirken tüm hayatımın gözlerimin önünden film şeridi gibi geçmesini sağlayacak yaşanmışlıklar , hepsi bu.
Bu sadece ilerdeki bana bir hitabettir . Biliyorum ki ilerde kendimi güzel hatırlayamayacağım. Sevemeyeceğim . Ama yine de kötü bir insan değilim . Herşeye rağmen ilerdeki benin , beni sevmesini istiyorum.
Üzgünüm kendim . Çok üzgünüm . Böyle olsun , böyle bitsin istemezdim . Bu hale gelde istemezdim . Çünkü bir zamanlar sende güzeldin , sende canlıydın , biliyorum ki herkes gibi sende kendin için kendine özel geliyordun.
Bugünlük burada bitiriyorum . Sevgilerle geleceğim.