Pierwsze I Ostatnie Spotkanie

1.9K 144 55
                                    

Izuku Midoriya jest studentem na drugim roku na dziale inżynierii mechanicznej, z której był akurat bardzo dobry można by było powiedzieć, że uwielbiał ten kierunek i wiązał z nim dużą przyszłość.

Ludzie na jego uczelni uznawali go za mądrego kujona czy nawet na chodzącą encyklopedie, nie wyróżniał się niczym, od innych zazwyczaj ubierał się w białe koszule i na to różnego koloru sweterki z przypinkami, a do tego zazwyczaj czarne spodnie z dziurami.

Zapewnił sobie tę reputację, dzięki czemu ludzie nie interesowali się nim jakoś zbytnio, co mu się bardzo podobało. Midoriya skrywał wielki sekret a mianowicie, pragnął by ktoś go posiadł, zniszczył i upokarzał.

Pragnąłby dobrze zbudowanego, przystojnego mężczyznę z dużym i grubym penisem, zajmującym się nim. Pragnął tego jak nigdy, zawsze dotykał się myśląc o tym jakby wyglądał jego pierwszy raz z takim mężczyznom.

Wszystko zmieniło się któregoś dnia, gdy był tak podniecony i lekkomyślny że zarejestrował się na pewnej stronie, która służyła jedynie na spotkanie się na seks. Wpisał wszystkie potrzebne rzeczy, zatrzymując się przed ostatnim krokiem, a mianowicie "zakończ".

Może źle robię? Może jednak się wycofam? To jest zbyt powalone i już za daleko zaszło, co ja pierdole mój umysł jak i myśli są powalone. Już jest za późno by się wycofać, pomyślał cały czerwony klikając niebieski przyciska z napisem.

Po chwili ukazał mu się strona z formularzem, by wypełnić jakiego partnera szukasz. Uch Izuku miał pewność, że nikt po szybkim numerku nie będzie go śledził, czy coś z tych rzeczy, tu chodziło tylko o seks i kasę nic więcej, co go niezmiernie cieszyło.

Poprawił swoje okulary, gryząc usta czytając uważnie każde słowo. Jaki lubisz typ i ile lat? Hmm pomyślmy co by tutaj wpisać.

-Niech będzie władczy, dominujący i szorstki, a lat? Powyżej trzydziestu. Tak już mi się to podoba. - mruknął zadowolony z siebie.

Zresztą pytań uporał się szybko, aż do ostatniego. Wygląd, co Izuku lubił najbardziej w mężczyznach? Sam nie wiedział, wygląd dla niego jest obojętny, więc niewiele myśląc kliknął myszką w różowy przycisk "zaskocz mnie". Kliknął Dalej uprzednio zaznaczając kilka kółeczek, że przeczytał regulamin.

Nie myście że tego nie zrobił, on to zrobił już przed tym wiedział że na spotkanie trzeba przynieść pieniądze, daną kwotę jaką sobie jego "szybki numerek" zażyczy. Kasa dla niego była niczym, pochodził z zamożnej rodziny więc miał ją pod dostatkiem.

Klasnął w dłonie kilka razy uśmiechając się, gdy zobaczył jak na ekranie MacBooka wyskoczyło zdjęcie pół twarzy jakiegoś mężczyzny. Miał on czerwone włosy jak i turkosowe oko, co Izuku bardzo zadowoliło.

Spodobał mu się i to bardzo, umówił się z nim na spotkanie które miało być za kilka dobrych dni, więc miał dużo czasu na przygotowanie się i kupno nowych ciuszków jak i seksowniej bielizny.

Midoriya nie mógł się już doczekać tego dnia kiedy spotka swojego szybkiego numerka, był wręcz podniecony. Okłamałby się gdyby powiedział że nie myślał o ich seksie, on wręcz poukładał sobie w głowie jak to ma wyglądać!

Kiedy owy dzień nadszedł Izuku był w siódmym niebie, jeśli można tak powiedzieć. Kilka godzin przed spotkaniem wziął długą i gorąca kompie, dokładnie myjąc swoje ciało żelem kokosowym a włosy szamponem truskawkowym. Do tego także ogolił się wszędzie, gdzie było to potrzebne tak że był cały gładziutki, jak pupa niemowlaka.

Wyszedł z wanny czysty i pachnący, wycierając dokładnie swoje ciało puchatym ręcznikiem i idąc do małej sypialni w jego domu, by tam się wystroić. Z tego względu że to był jego pierwszy raz, ubrał białą fikuśną bieliznę dla tego kto go rozdziewiczy, do tego obcisłe czarne spodnie z dziurami i szarą koszule, która uwydatniała jego delikatnie obojczyki.

Mistake | TodoDeku [One-Shot] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz