mektup yirmidört

546 83 13
                                    

@cigarvtte thanks for your permission.


7/18/14

sevgili Calum,

sana bu şaşırtıcı günü anlatmaya başlayacağım;

giyindim ve american apparel'a doğru yürüdüm. içeri girdim - küçük zil çaldı - ve michael benim tarafıma baktı. yavaşca sallandı ve elindeki sayaçı bıraktı, ''american apparel olarak adlandırılan olağanüstü dünyaya hoşgeldin.''

bana adam adındaki meslektaşını tanıttı, michael beni birkaç kot pantolon ve flannel almaya zorladı, o çok hükmediyor.(?)

sonra öğle yemeği için panera'ya gittik. bana makaroni ve peynir tavsiye etti, ve iğrenç bir tadı vardı bu yüzden michael benim makaroni ve peynir tabağımı ve kendi 5 tabağını yedi. onun yemeğe düşkünlüğünün farkına vardım. bebek dinazor gibi yiyordu, komikti ama mide bulandırıyordu.

michael bana video oyunlarını sevdiğini söyledi, özellikle şiddet içerenleri. onun favori kelimesi 'cheeseburger', ki ben bir şekilde eğlenceli buluyorum. gitar çalıyor ve flüt çalmayı öğrenmek istiyor, ama çok az zamanı var. michael'ın ikinci adı 'gordon' -ki nefret ediyor- ve soyadı clifford.

ellerini günde yirmi kez kadar yıkıyor, tuvalete doğru yürürken konuşmayı durdurdu ve ellerini yıkadı. saçını boyamak için izin almıyor, her halükârda boyuyor. o kendini punk rock kabul ediyor. bu ona uyuyor gerçi.

michael onsekiz yaşında. o bir seksen boylarında ya da daha fazla ve o penisine cliffconda diyor. muhtemelen nedenini öğrenmek istemiyorsun ama o bana söylediğinde pantolonuma işedim.

başka bir kanıya vardım;

michael'ın salak olduğu,

insanlık dışı tatlı video oyunu oynayan el yıkayan gitar çalan büyük penisli gümüş saçlı onsekiz yaşında punk rock salak.

kucak dolusu sevgilerle,

- l.h


*heyya,

yeni bölümle karşınızdayım.

yine geç geldi,

biliyorum.

üzgünüm.

sizi seviyorum.*

american apparel | mukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin