» Kitap Önerileri «

333 25 6
                                    

Bize gönderdiğiniz kitap önerilerinden seçerek listemize göre birkaçını bu ayın önerilerine seçtik. Bizden bir tavsiye; bu kitaplara şans verin. ☻

Kitap : Pençe

Yazar : @AslihanCaglaKeles

Yeni başlangıçlar, yeni umutlarıda beraberinde getirir. Fakat bazen geçmişin küllerinide yeniden alevlendirebilir. Geçmişi çelikten kaplı bi sandığın içindeydi. Kimse ne yaşadığını bilmiyordu. Çok yalan söyledi. Kendisi hariç herkese. Gitmek zorundaydı. Çünkü artık o şehirde yaşayamazdı yoksa er yada geç onu bulacaktı. Tam uykuya daldı derken yeniden kabuslar göz kırptı. Yalan;Yılan kadar tehsirli, ama insanı öldürecek kadar zehirlidir.

ϟ

Kitap : Bu Sonum Değil

Yazar : @MehmetOzalp

Ellerimin arasından kayıp giden şöhretimle, etrafımdaki herkesi teker teker kaybediyordum.Yanımdakileri kaybetmek en çok korktuğum şeydi. Daha önceden bu duyguyu yaşadığım için biliyordum.Artık bu dünyanın benim için bir anlamı yoktu. Yaşamak için bir sebebim kalmamıştı. Ta ki onunla tanışana kadar.O gün anladım ki "Bu Sonum Değil"di yaşamak için artık bir sebebim vardı...

ϟ

Kitap : Ölüm Simülasyonu

Yazar : @Ersomer

Sıradan bir gündü Jack Pains için.Annesiyle birlikte zar zor yürüttüğü hayatını bir gün daha devam ettirebilmek için konteynırları karıştırıyordu.Ancak bu sefer mahallesinde davetsiz bir misafir vardı.

Editör Notu: Kitaplar ilk baştan 2, sondan 1 tane seçilerek dergiye alınıyor. Detaylı bir eleştiri için yazarın izni olursa Keşfedilmemiş Cevher listesine ekleniyor. Bir sonraki sayıda görüşmek üzre.

Wattpedia | OcakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin