Watty Çıtlatıyor ←↑↓→=?

352 32 4
                                    

Ve işte benim yazdığım yeni bir bölüm, yeni bir sayı. Aşırı bir heyecan taşıyorum. Umarım seversiniz.

@fvckyouidontcare nefret yağdırıyor!

Bu ay içerisinde açılan bir hesap. Neden dikkat çekti diyebilirsiniz. Fakat diğerlerinden çok büyük bir farkı var. Hesabın sahibi kimliğini açıklamadan nefret kusuyor!

Bazı kullanıcıların (özellikle şu sıralar popüler olanlar) profillerine uğruyor ve onlara sevmediği yönleri hakkında nefret yağdırıyor. Profiline uğradığı kişilerden biri olarak her ne kadar tarafsız bakmaya çalışsam da bunun elle tutulur bir tarafı olduğunu düşünmüyorum.

İnsanlara olumsuz yönlerini açıklanabilirsiniz, fakat bunun bir ustrubu vardır. Hakaret içeriğinden mahkemeye kadar uzayabilen ciddi bir konu bu. Çocukluk yapılmamalı.

Hesabı destekleyen, ona katılan arkadaşlarımızı sizi bilemem fakat kendi adıma kınıyorum. Üzgünüm, bu konuda fazla sertim.

Kimsenin birbirini rencide etmesine ekip olarak izin veremeyiz.

Wattpad Sesli Kitapları!

Çok mantıklı bulunan bu konuyu duyurarak bir destek de Wattpedia ailesi olarak biz verelim dedik.

Wattpad kitaplarını sesli kaydederek görme engelli okuyuculara iletmeyi amaçlayan şirin mi şirin bir çalışma.

Duyarlılığı konusunda projeyi başlatan Sultan Dağ'ı tebrik etmemek elde değil. Ciddi bir gurur bu.

Eğer bu konuda bir kitabı sesli hale getirmek istiyorsanız tek yapmanız gereken video çekip @SesliWTHikayeleri 'ne ulaştırmak.

Videoda yüzünüzün yakın çekimde olması ve akıcı bir şekilde, normal tınıda okumanız en büyük etken.

Aman dikkat, kitap yazarının izninin açık bir dille belirtilip gene aynı hesaba ulaşması gerek.

Umarız sizler de bu konuya destek verirsiniz.

Detaylı bilgi için hesaba girin ve bilgilendirme içerikli kitaba gözatın.

@rissapole 'ün 'Tanrıça' adlı çalışması da kitap oluyor!

Başından bu yana iyi olduğuna emin olduğumuz bir kitap daha yayıneviyle anlaşma imzaladı! Tanrıça, kitap oluyor!

Çıkışı ile ilgili kesin bir tarih olmasa dahi yakın olacağı kesin.

Ayrıca bu güzel kitap yazarı ile ilgili röportaj istekleri dolmuş taşmış vaziyette. Gelecek aylarda dergimizde bir röportaja yer açabiliriz belki. Ne dersiniz?

-

Watty Çıtlatıyor'da şimdilik bu kadar. Gelecek ayın sayısında görüşmek dileğiyle. Mutlu bir Şubat ayı geçirin.


Wattpedia | OcakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin