Capitolul 3 - Naughty night

173 14 3
                                    

[15+]

Era sambata dimineata .. imi tot plimbam mana prin pat sa-mi gasesc Iphone-ul , cand am dat de o mana fina si calda .. Era mana lui Louis .. statea in pat , rezemat de perete si se uita la mine cum dormeam . Nu stiu de ce , aveam senzatia ca o facea de ceva timp ..

-Buna dimineata frumoaso , spune el , ridicand colturile gurii intr-un usor zambet.

-Neata .. deci mana ta era aici langa mine nu ? Imi cautam telefonul .. , spun eu , surazand.

-Ti l-am pus pe noptiera si l-am dat pe silent , nu vroiam sa te trezeasca cineva , spune Louis , plimbandu-si mana prin parul meu brunet si moale.

M-am ridicat si m-am apropiat de el , sprijinindu-ma cu mana pe piciorul lui . M-a privit direct ochi si m-a sarutat . Un sarut umed si scurt . Nu stiam de ce fac asta . Ne cunoscusem de abia ieri , si totul se petrecuse asa repede..

-Louis , imi pare rau , spun eu , aproape dandu-mi lacrimile .

-De ce sa-ti para rau? spune el , punandu-mi mana pe fata si mangaindu-ma usor.

-Nu intelegi , spun eu , dandu-i mana la o parte . -Noi ne-am cunoscut de abia ieri , si totul se petrece foarte repede .. 

-Si ce , nu crezi in dragoste la prima vedere? spuse el , razand.

Niall era in patul celalalt , cu laptop-ul in brate , pe Twitter . Sincera sa fiu , nu-l observasem pana cand scosese un sunet , aproape izbucnind in ras , de replica pe care mi-o daduse Louis . Simteam ca intru in pamant de rusine . L-am sarutat de fata cu Niall . Oare ce or sa creada baietii despre mine? Ca sunt o tarfa penala , care se ofera toata pe tava de la prima intalnire? Nu asta eram eu.

-Imi pare rau Louis , dar eu nu mai pot continua asa , spun , lasand privirea in jos.

-Dar.. 

-Lasa-mi timp , promit ca o sa vorbim despre asta , doar ca lucrurile s-au intamplat foarte repede , spun eu , intrerupandu-l pe Louis si dandu-mi o lacrima .

-Inteleg , te rog , nu plange , zice Louis stergandu-mi lacrima cu mana lui fina.

Mi-am luat telefonul si m-am ridicat din pat , spunandu-i un "Buna Dimineata" lui Niall , acesta razpunzandu-mi la randul lui. Am sunat la Room Service sa comand ceva de mancare , pentru ca imi era foarte foame . Am intors capul , si m-am uitat la Louis , acesta intorcand privirea . Nu vroiam sa il fac sa se simta prost , dar pentru mine lucrurile se intamplasera prea repede.

Eram in bucatarie si mancam . Intre timp apare si Alexis .

-Buna dimineata , sister , spune aceasta , toata numai un zambet.

-Nu prea buna.. , spun eu , inghitand in sec.

-Ce-ai patit ma ? spune ea.

-Pai am cam avut o mica aventura cu Louis aseara , fazele cu adevar si provocare , ne-am mai sarutat , doar atat , nimic mai mult , spun eu.

-Asa si vrei sa-mi zici ca nu ti-a placut sau ce? spune ea ridicand spranceana la mine.

-Nu stiu.. Adica da , mi-a placut , dar, Doamne , ne-am cunoscut ieri , si totul s-a intamplat asa repede , spun eu , aproape izbucnind in lacrimi . - Nu vreau sa-i dau cu piciorul lui Louis .

-Eu zic sa te gandesti bine , imi spune ea , dupa ma pupa pe obraz si pleaca.

Perspectiva Rebeccai.

Baietii primisera un telefon cum ca ar trebuii sa ne mutam ori in casa noastra ori in a lor . Am vorbit si am decis sa mergem la ei , deoarece era o casa mai mare , si nu vroiau sa-i vada paparazzi in alta casa , dupaia erau ziarele si stirile pline de asta.Am ajuns acolo , ne-am "instalat'" si fiecare si-a gasit un lucru de facut . Eu m-am dus in camera in care aveam sa stau cu Alexis , m-am pus in pat , mi-am aruncat privirea in tavat si am inceput sa ma gandesc si sa derulez tot ce s-a intamplat ieri si azi dimineata . Niall,Liam si Zayn au plecat pana la manager-ul lor si Harry cu Louis au ramas acasa.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 29, 2012 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Born to love you - A One Direction Fan-FictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum