p.o.v Sanne
"na het eten ben ik meteen op de bank gaan liggen"Maik is aan het aankleden.ik wil mijn toekomst met maik delen,ik weet dat ik nog jong ben maar hij is alles wat ik wil.maar mischien ziet Maik het anders."Morgen gaat hij twee maanden weg naar miami wat moet ik dan?"weer alleen eenzaam in mijn eigenhuis waar allemaal herineringen aan mijn ouders zijn ik mis ze vreselijk mijn moeder die me troosde als ik verdrietig was,de grapjes van mijn vader."nu moet ik al zelfstandig zijn een eigen huis onderhouden"een traan rolt over mijn wang,de voetstappen van maik komen dichterbij."snel veeg ik mijn tranen weg en kijk wat voor mij uit."hé blue eyes begroet maik me."ik glimlach naar hem als antwoord en wendt snel mijn blik af"."wat is er sanne?"vraagt maik liefdevol.ik kijk maik aan terwijl hij een arm om me heen slaat en me vragend aan kijk.ik kijk maik hoopvol aan en vraag "maik'zie je jou toekomst met mij."als maik na één minuut nog geen antwoord geeft.maak ik me los uit zijn greep.dacht ik al antwoorde ik verslagen.ik ren naar zijn kamer zoek mijn spullen bij elkaar,doe snel mijn spijkerbroek aan en mijn eigen T-shirt.ik pak mijn weekend tas en loop met tranen in mijn ogen zijn kamer uit."ik kijk heel even naar maik die met zijn gezicht in zijn handen op de bank zit.dan loop ik zijn apartement uit."ik adem het frisse buiten lucht in.
hoe kon hij me zo kwetsen.ik loop,zonder om te weten waar ik naar toe wil.ik loop alsof mijn leven ervan af hangt."ik dacht dat hij van me hield"."ik dacht dat hij net als ik een toekomst samen zag"
"Maik,is gewoon een eikel hoe veel ik ook van hem hou".
"Buiten adem van het lopen ben ik tot stilstand gekomen"ik kijk om me heen,ik ben bij de begraaf plaats aan gekomen."stil zwijgend loop ik naar het graf van mijn ouders.ik ga op mijn knieën zitten en begin te praten tegen niemand anders in het bijzonder.ik sluit mijn ogen en luister naar de wind dikke tranen lopeb over mijn wangen wie is ér nu voor me als ik alleen ben,bij wie kan ik komen als ik me alleen voel?"vraag ik hard op. ik krijg tog geen antwoord daarop denk ik bij mezelf maar dan opeens hoor ik iemand zachtjes mijn vraag beantwoorden ik draai me om en kijk in twee bruine ogen....
________________________________________
Hallo lezers
spannend wie zou het zijn?
komen maik en sanne nog bij elkaar?
dat lees je bij de volgende bladzijden.veel plezier
plaats reactie,votes en stemmen!
lees snel verdenxxxmy
JE LEEST
<3The Keys of my Heart <3
Teen FictionSanne is zestien <3.... ~Dit Boek Gaat over~ Liefde~Familie ~Geheimen ~Leugens~verdriet~Haat~ <3 gevoelens <3