2

107 5 0
                                    

p.o.v Sanne

ik sluit  mijn  ogen  en denk  terug  hoe  ik  en  maik elkaar leerde  kennen liefde op het  eerste  gezicht.maar hoe  lang  zal  hij  van me houden  die vraagt  spookt zo vaak door  mijn hoofd.hij  verdiend  een te  gekke vriendin.iemand  die  hem  kan  geven waar  hij  naar  verlangd.ook  al  zal  het  me pijn  doen  om hem  met  een ander  te zien.ik ben zestien bijna zeventien  hij  is enentwintig.meschien  zoekt hij wel  meer in een  meisje.ik  hou  van hem maar  ben  zo  bang dat  ik  hem verlies.ik  draai  me op  mijn heup  zo dat ik naar  maik  kan kijken.zijn  ogen  kruisen de mijne oh wat hou  ik van  hem  het  doet  bijna  pijn.hij  was er voor  me toen  ik down  was ik  ben hem  gewoon niet  waard.zijn  ogen  zijn  geweldige lichaam alles  van  hem  maakt  me  gek.Liefje,ik ga ontbijt  maken  ben  zo  weer terug zegt  maik  met  een  supper sexy schorre stem.ik knik en  kijk  naar  maik  die zijn  boxer aandoet  en  joging broek.ik  volg zijn  blik  tot hij  de kamer  uit loopt.ik stap  ook  uit  bed  en doe  een schoon lila paars  slipje aan.en een  T-shirt van  maik die los aan mijn lichaam hangt.voor de spiegel  blijf  ik  staan  ik bekijk  mijn  spiegelbeeld licht blauwe  ogen  lange  blonde  haar  tot de helft van  mijn  rug.maar  er is iets  aan  me veranderd wat  precies  weet  ik  niet.opeens  voel ik  de sterke vertrouwde armen  van  maik  om me heen glimlachend draai ik me om naar maik en ik plaats een kusje op zijn blote borst.ik hou van je fluister ik in zijn oor.Hij trekt me dichter tegen zich aan en fluistert in mijn oor "zal ik je nog een keer laten zien hoe veel ik van je hou?"lachend schut ik mijn hoofd en antwoord zometeen kan ik niet meer lopen omdat je te vaak je liefde Met me bedreef.

"Kom we gaan eten" antwoord Maik.ik knik en loop naar de bank.ik haat dit zo erg morgen moet ik al weer afscheid nemen van maik. Hij gaat voor zijn werk naar miami. Gellukkig heb ik naomi nog mijn vriendin.maik zegt dat hij terug komt maar wat als hij Een ander" ontmoet. Als ik maik de kamer in zie lopen met een dienblad fruit en broodjes croissant ben ik een beetje vrolijker hij is een schat geen wonder dat ik hem ga missen.

sorry  Lezers voor  het  korte  stukje please  votes en stemmen ik probeer  zo  veel mogelijk te schrijven.

<3The Keys of my Heart <3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu