Ambrosia

869 34 0
                                    

Yine ben! Bu sefer fazla konuşmuyorum. Umarım kapağı beğenirsiniz. İyi okumalar ...

Geçen bölümde bahsettiğim gibi ambrosia hayaletleri yeniden insana dönüştürebilir.Fakat tek özelliği bu değildir.Kısaca özellikleri:
NORMAL SİMLER:

♢Açlığın tamamını karşılar.

♢Hayat seviyesini sıfırlar.Mesela young adult ve yirmi gündür bu aşamada bir sim bunu yerse o yirmi gün sıfırlanır.

♢Moodlarını bir hafta boyunca 75 puan arttırır.

♢Ayrıca içinde balık olmasına rağmen vejeteryan simler yiyebilir.

NASIL HAZIRLANIR?

Neler gerekli?

-Ambrosia tarif kitabı (12.000 simoleon)

-Deathfish

-Life fruit

-Cooking skill (10. seviye)

-Fishing(5. seviye ve angelfish yemi veya 10. seviye)

Hadi hazırlayalım!
-Öncelikle cooking (yemek pişirme) skillinizi 10. seviyeye çıkarın. Böylelikle tarif kitabını alabilirsiniz. Kitabın adı Ambrosia ve 12.000 Simoleons.

-İkinci olarak 10. seviye fishing skiliniz olmalı.Ayrıca marketten alley catfish almalısınız. Bu angelfishi tutarken yeminiz olacaktır. Ben angelfishi sahilde tuttum. Fakat o kadar çok uğraştım ki, tam bırakacağım anda tutmuştum. Eğer siminizde angler traiti varsa bir yeme ihtiyacınız yok. Fakat deathfishi tutmak öyle göründüğü gibi kolay değil. Saat -gece- 12 ile 5 arasında mezarlıktaki göletten tutabilirsiniz.

-Son olarak TestingCheatsEnabled true ve buyDebug ile life plantinizi alın ve life fruiti toplayın.

Pişirin ve işte ambrosianız hazır!

NOT:Ambrosia yı pişirmek için ayrıca 225 Simoleons'a ihtiyacınız var.

Bir Simmer'ın El KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin