İlk olarak bir özürle başlamak istiyorum.Biliyorum uzun süredir yazmıyorum.Bir yandan sınav haftası , bir yandan grip,soğuk algınlığı.Umarım beni affedersiniz.
Bu bölümde benim favori eklenti paketlerimden birini yani World Adventures'dan bahsedeceğim.Bu paket Sims:Vacation ve The Sims 2: Bon Voyage 'a benziyor.Bu eklenti paketiyle simlerinizi tatile gönderebilirsiniz.Bu şehirler : Al Simhara(Mısır),Champs Les Sims(Fransa) ve Shang Simla(Çin).Bu şehirler Sunset Valley büyüklüğündeler. Ayrıca oyunda Mısır'a gidebildiğiniz için mumya yaşam formu da var.Hatta mumya tarafından lanetlenip ölebilirsiniz.Çizgi filmlerde görmüşsünüzdür, bir adam çaldığı flütle yılanı sepetinden çıkarır.İşte bu olayı artık simlerinizde yapabilir.Sepetten satın alıp yılanı büyülemeye çalışabilirsiniz.Bu konuda size iyi şanslar!
YENİ SKİLLER!-----_____-----_____-----_____
*Martial arts(Uzakdoğu sporları , karate vb.)
*Photography(Fotoğrafçılık)
*Nectar making(Nektar yapımcılığı)
YENİ TRAİTLER!-----_____-----_____-----_____
*Diciplined(Disiplinli)
*Photographer's Eye(Fotoğrafçının gözü)
*Adventurous(Maceracı)
Bazı keşfedilmemiş traitler de var.Mesela yemek çubuklarıyla yemek yemek veya farklı bir ülkedeki simile bir çocuklarının olması gibi.
Gittiğiniz ülkelerdeki mağazalar artık rabbit hole değil.Bu gerçekten güzel bir özellik.Kolleksiyon yapan simler için yeni on iki taş , sekiz tane metal , altı tane kelebek ve üç yeni böcek bu eklenti paketiyle birlikte oyuna ekleniyor.
Rabbit hole: Simlerin girip, eylem yapabildikleri fakat bizim göremediğimiz yerler. Mesela hastane.Kameryaı yaklaştırmaya başlayınca kayboluyor hatırlarsanız.İşte orası bir rabbit hole.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Simmer'ın El Kitabı
FanfictionThe Sims serisi... Dünya' da satış rekoru kıran bir oyun ... Milyonlarca Simmer... Her türlü The Sims oyununa yer vereceğim. İstek ve önerilerinizi mesaj kutuma gönerebilirsiniz. İyi okumalar...