Het is al een week na het concert en we logeren allemaal bij de jongens. Het is zaterdag en de jongens hebben ons in een limousine gepropt omdat ze een verassing hebben, het is bloedheet en we rijden net een halfuur als ik het strand zie. "Gaan we naar het strand?" Vraag ik geschrokken. De jongens zeggen allemaal tegelijk "verassing" en ik doe alsof ik bang ben. "Jullie weten dat ik bang ben voor het water, jongens. Waarom gaan we naar het strand." Ik zeg het expres met een piepstemmetje, maar ik krijg niet het gewenste antwoord. " Nou, het is erg warm en we dachten misschien vind je het goed als we je helpen met je angst." Zegt louis. " Nee ik wil dat niet, straks verdrink ik! Ik ga echt niet dat diepe enge water in!" Weer krijg ik niet het gewenste antwoord. " ach, het valt wel mee. Het is heel helder en dit stuk is het minst diep, dat hebben we speciaal voor jou opgezocht." Dit keer is het Harry die reageert. " Dank jullie wel voor het voorstel, maar ik sla het toch af." Zeg ik dit keer met een gebroken stem, ik ben altijd al goed geweest in acteren. De rest is stil en Liam begint weer over iets anders. Als we aankomen op het strand rent iedereen naar buiten en de jongens pakken allemaal spullen. " wacht wie heeft er dan spullen voor ons?" Vraagt Eleanor. "Schuldig." Zegt Perrie. Ze pakt vijf tassen uit de auto en geeft iedereen een tas. "Ik heb stiekem gekeken naar jullie maten en bikini's gekocht. Er zijn daar hokjes om je om te kleden." Ze gaf ieder een tas en ik zag dat er een groot badlaken, twee bikini's en zonnebrand inzat, en Perrie gaf iedereen een zonnebril. Ik zette mijne op en gaf Perrie een knuffel. "Thnx, Perrie!" Ik liep naar een van de pashokjes en pakte de twee bikini's, ik zag tot mjn teleurstelling dat het met push up was. Er was een roze die ik te vel vond, maar ook een die van blauw overliep op paars en die vond ik wel mooi, want hij deed me denken aan de zee. Ik trok het aan en stopte al mijn kleding in de tas. Ik liep naar buiten en ging naar de rest toe. Ik stond op mjn tenen op het hete zand en zag dat de rest al klaar was. "Omg je ziet er zo mooi uit in een bikini!" Schreeuwt Amira in mijn oor, maar ik glimlach toch en zeg dat zij er ook mooi uitziet. We lopen naar het strand en ik begin steeds zenuwachtiger te doen, en het lijkt net echt. " Rustig Moon, er is niks om bang voor te zijn. " zegt Niall. Dat weet ik zelf net zo goed, maar dat zeg ik maar niet. We lopen verder en ik leg mijn strandlaken op het zand. Ik ga erop liggen en kijk naast me. Ik zie dat Sophia haar handoek op de grond legt en ze kijkt me aan als ze de zonnebrand pakt. " Ik wil zo je rug wel insmeren, als je mijne ook even wil insmeren." Ships, er zit water in, wat nu? "Eehm, ik eehm. Ik ben allergisch voor zonnebrand!" Het kwam eruit alsof ik blij was dat ik er allergisch voor was. " Ik krijg er jeuk van enzo" zei ik tegen haar en ze liep op Eleanor af. Ik ging liggen en liet me bruin worden door de zon toen ik zag dat de rest bij het water was. Ik draaide me na ongeveer een half om en keek van opzij naar de jongens die aan het volleyballen waren, het was ver van het water vandaan dus ik besloot om mee te doen. Ik liep erheen en ving de bal toen hij mijn kant op vloog. Ik liep het veld in en keek naar de jongens. " ik hoor nu bij dit team." Zei ik vrolijk. Iedereen knikte en ik gooide de bal op, ik raakte hem en hij vloog over het net heen. De bal ging een hele tijd heen en weer maar de bal vloog de verkeerde kant op en hij plonsde in het water Harry haalde hem en sloeg hem op, maar hij kwam recht op mij af, en hin was nat. Ik schrok en stak mijn hand uit, ik hoorde wat sissen en keek boven me. Ik zag dat de bal leeg was en hij viel in mijn handen. Ik deed alsof k hem aandagtig bekeek." Wat gebeurde er nou?" Vroeg ik. De jongens vonden het ook raar maar lieten het met rust. " hé, zullen we zwemmen?" Vroeg Zayn en Perrie zei dat hun ook meegingen, ik ging op mijn badlaken zitten en keek ernaar, ik wilde ook zwemmen, maar dat kon niet. Niall kwam naar me toe gelopen "kom je ook even, anders sleur ik je mee." Ik lachte en zei van niet, maar hij tilde me op en gooide ne over zijn scgouder terwijl hij richting de zee liep. Ik gilde en zei dat ik er niet in wou, maar hij luisterde er niet naar. " ik help je je angst te overwinnen, het zal veel leuker zijn zonder watervrees, hij wilde me bij het natte zand op de grond zetten maar ik gilde en zei dat ik het niet wou. Hij liep door en liep voorzichtig het water in hoe erg ik ook gilde. "Niall doe niet ze is doodsbang, kijk ze trilt helemaal." schreeuwde Zayn naar ons toe, maar Niall schrok, en hij liet mij vallen. Recht in het water. Ik werd bang en zwom ze snel mogelijk weg, voordat mijn staart veranderde. Ik was al veel verder toen ik mijn staart voelde, en ik ging supersnel naar een rotspartij, waar ik uit het water klom. Ik huilde, omdat ik nu betrapt was, en omdat ik ze nu nooit meer zou zien. "Moon! Waar ben je?" Ik hoorde Niall schreeuwen. "Hou maar op Niall, ze is denk ik verdronken, ik bel de politie wel." Volgens mij Sophia. " Nee, als ze was verdronken zou ze wel drijven. En ik zag haar wegzwemmen. Ik denk dat ze heeft gelogen, ze heeft geen watervrees." Ik hoor Perrie. Ik moet nog meer huilen en verschuil me achter de rotsen. Ik had Niall gewoon op het strand moeten leggen nadat ik hem had gered. "Jongens ik hoor iemand." Ik schrik als ik merk dat het een meter of 10 van me af is en ben direct stil. Ik druk mezelf tegen de rots en zie iedereen voorbij lopen, maar ik hoor nog een iemand die ineens stop. "Moon, ben jij hier?" Hoor ik Niall vragen. Ik reageer niet hoor iemand steeds dichterbij komen. "Moon? Wat doe je tegen die rots aan? Ik was super ongerust, hoe ben je daar gekomen?" Ships, hij heeft me gezien. Maar hij ziet mijn staart blijkbaar niet. Ik zie dat hij aanstalten maakt naar me toe te komen. " Nee, niet dichterbij." Zeg ik snel. Hij kijkt me raar aan. " Ben je naakt?" Vraagt hij geschokt. "Nee het is veel erger." Zeg ik. "Je bent dus niet naakt?" Vraag hij opgelucht. Ik schud van niet. Hij stapt waar dichter naar me toe. "Kom Moon, ik denk dat we beter.." en dat was het moment dat hij mijn staart zag en hij deed snel paar stappen naar achter terwijl hij gilde. De rest kwam naar hem toe gerend en ik schoof naar het water toe om weg te gaan maar iets trok me terug, ik keek om en zag dat Harry me vastpakte. "Waar was je nou, we schrokken ons rot." Ik trok mijn hand los. " I-ik.. laat me gewoon met rust, oke?" Zei ik en ik zag dat ik mijn benen terug had, ik stond op en sprong over de rots heen. Ik liep naar mijn spullen en pakte mijn jurk eruit die ik direct eroverheen aantrok. De rest kwam naar me toe lopen "wat?" Snauwde ik en ik wilde weglopen, maar Zayn ging voor me staan. " Waarom heb je gelogen over je watervrees? En hoezo praat Niall onzin over een staart? En dit keer geen leugens, gewoon de waarheid." Ik zuchte, keek naar beneden, toen weer omhoog en zei. "Niall praat geen onzin." En toen begon ik weer te huilen, en na een paar seconden viel ik op de grond.
JE LEEST
Mermaid secrets ft 1D
FanfictionMoon is geen gewoon meisje, nee want ze is een zeemeermin. Op wonderbaarlijke wijze komt Moon in contact met one direction, maar de jongens mogen niet uitvinden dat ze een zeemeermin is, wat als ze dat wel doen?