#11

176 11 6
                                    

Szóóóval néztük hétvégén a Bosszúállók Végjátékot.

És hááát most is kigyűjtöm a vicesebb beszélgetéseinket, plusz most a gondolataimat is ideírom.

Tehát kezdjük:

Scott: Fogd meg a szaros telefont
Steve nem akadt ki!!!
Beszarás... Sorry Steve, de Pepper rossz példát mutat...

---

Thor meséli a storyt a valóságkőről, mindenki néz hogy ezzel meg mivan, Scott meg mint egy kiváncsi kisgyerek. IMÁDOM!

---

Tudom, hogy Loki nem csinál sokat, de én annyira örültem neki.

---

Scott: Sikerült
Én: *félrenyeli a kakóját*
*Thanos hajója megjelenik*
Én: *elkezd köhögni*
Apám: *rámnéz és röhög*
Én: Ez most nem mű köhögés volt, félrenyeltem a kakaóm.

---

Thanos: Túl önteltek
Én: Íííí... Ki az öntelt?

---

Tudjátok van az a jelenet amikor Thor, Tony és Steve harcol Thanossal, és akkor Thanos Thorhoz szorítja a pöröjt. I mean, hOgY a Jó ÉdEs ÉlEtBe TuDtA fElEmElNi!?!? Vagy tartani egyáltalán...
Tony, Steve tessék megmagyarázni! Igen ti, mert ti úgyis szerettek ilyeneken filozofálni.

---

Amikor Scott megszólítattja a fagyiskocsit (hűűű de "jól" tudok fogalmazni). Annyira birtam volna ha berakják a magyar fagyiskocsi hangját. Szólj anyádnak hozzon pénzt!

---

Vasember: *csettint* *megjelenik az rtl logó halakkal*
Én: Vasember halakat varázsol.
Apám&én: *röhög*

---

Én: *apjára néz miután már szinte minden jelenetben legalább egy sort a szereplővel mondott* Miért tudom ilyen jól a szövegeket?
Apám: Mert mondjuk nagyon sokszor láttad?
Én: Igazad lehet.

Sooo, ja ennyi. Sci-five everyone!

Filmes/sorozatos/könyves akármikWhere stories live. Discover now