Capitolul 3- Putin in mintea lui Adam

5 0 0
                                    

Adam nu stia de ce facuse ceea ce facuse mai devreme.Stia ca e gresit si ca mai rau o va rani, dar totusi a facut-o.Ceva din interiorul lui nu putea sa o lase pe Sabrina in pace, ii iubea compania, dar in acelasi timp adora acest joc pe care il aveau ei doi.Sabrina era atat de pura si inocenta pentru el, tot ce facea il fascina intr-un fel aparte, dar nu destul de mult.Nu cauta o relatie serioasa, mai ales nu la varsta aia, Adam credea intru-totul ca anii tineretii nu trebuie petrecuti langa o singura persoana, mai pe scurt , intr-o colivie.

Sabrina avea cu totul alta gandire, ea credea ca o data ce iti intalnesti prima iubire asa trebuie sa ramana, prima si ultima.Credea in suflete pereche poate prea mult...Stia ca Adam nu avea cum sa fie sufletul ei pereche, dar totusi spera...Nu avea cum sa renunte asa usor.

Adam nu era un baiat rau, era doar indecis.Nu stia ce vrea pentru viitor, iar singurele cu care isi pierdea timpul erau fetele usoare, erau o prada mai usoara, iar ele desigur stiau asta, nu le deranja.Sabrina nu stia ca el se vede si cu alte fete, iar baiatul nu ar fi vrut sa se afle acest lucru niciodata, ea nu era ca celelalte si  asta il innebunea.

Sabrina se pastra doar pentru el, nu mai vorbea cu altcineva , nu se mai gandea la altcineva. Era complet acaparata  de acest Adam Idell...

One story and a halfUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum