tanışma sizlerle

266 5 2
                                    

Selam ben ada su korkmaz 18 yaşındayım ailem yok babam annemi öldürdüğü için amcamlarla yaşıyorum en yakın arkadaşlarım; aliarda,açelya,arda, sümeyra,ece,eylül bu kadar arkadaşım var.bu arada açelyayla kuzenim

Selam ben Meriç savaşan  18  yaşındayım ailem zengin ve kendi kolejimde okuyorum arkadaşlarımı tanıtıyım sizlere emre,yağız,alp,mert,Zeynep ve nida bu kadar arkadaşım var. Bizim okulda herkes benden korkar. Okulun playboyuyum.

Selam ben ali arda Karahan  adanın en yakın arkadaşı 18 yaşındayım ve en yakın arkadaşlarım ada,açelya,arda,sümeyrayla ikiziz, nida ,ece ve eylül var ben komik bir insanım çok iyi kavga ederim.

Selam ben açelya korkmaz  18 yaşındayım ve şuana kadar hiç sevgilim olmadı ve şuanda erkekleri fazla sevmem. Çok iyi kavga ederim. Adanın kuzeniyim

Selam ben arda bütün ben yakışıklı beni seven çok ama ben onların yüzüne bakmıyom. Sevgilim olmadı şuana kadar ve 18 yaşındayım.

Selam ben sümeyra Karahan  18 yaşındayım ali arday'la ikizim ve 1 tane sevgilim oldu.

Selam ben ece Ayhan 18 yaşındayım arkadaşlarıma bağlı sevecen komik esprili bir insanım. hiç sevgilim olmadı.

Selam ben Eylül aktaş çok tatlı bi kızım arkadaşlarıma çok bağlıyım 18 yaşındayım  ve hiç sevgilim olmadı.

Selam ben mert sağlam 18 yaşındayım meriçle çocukluk arkadaşıyım hiç sevgilim olmadı. Meriçlerin grubndayım.

Selam ben yağız baştuğ 18 yaşındayım ve herkese karşı soğuk biriyimdir.

Selam ben alp Demirhan çok sinirli bir tipidir dışarıya karşı ama arkadaşlarımın yanında öyle değilimdir. mertle kuzenim.

Selam ben mert Demirhan alpin kuzeniyim 18 yaşındayım. Sevecen bir tipim var sinirlerimle oynayanların bende sinirleriyle  oynarım.

Selam ben zeynep dinç 18 yaşındayım  meriçin en yakın arkadaşıyım esprili ve çok konuşan biriyim hiç sevgilim olmadı.

Selam ben nida bozkurt 18 yaşındayım. İtici bi tavrım var dışa karşı ama sevdiklerime karşı öyle değilimdir.





Selam ben aslı bu benim ilk hikayem lütfen vote ve yorum yazın yorumlarınızı cevap veririm. attığınız sürece  ve lütfen yorumlarda nerelerde hata yaptığımı veya yazım kuralları hakkında yazabilirsiniz sizleri çok seviyorum  saygılarımla...

Ay çok yoruldum yaw bunları yazarken 320 kelime ama uzun He neyse iyi okumalar size..

Okuldaki kocam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin