Sabahın ilk ışıklarıyla uyandım. Banyoya girip elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağı indim. kahvaltımı yaptıktan sonra odama çıktım. Üstüme kırmızı diz üstü bi elbise giydim.
Akşamdan adanın ağzıyla...
Yengem beni çağırıp kapıyı açmamı istedi bende kapıyı açtım. 45 50 yaşında bir tane bayan ve adam girdi. Sonra bir tane jojuk yüzüne bakasım gelmedi jojuğun sonra yüzüne baktım. O parktaki çocuklardan bir tanesiydi. Beni gördükten sonra sırıtmaya başladı. Çok şaşırmıştım.Meriçin ağzından...
Annem gilde arabaya bindikten sonra arabayı çalıştırıp gideceğimiz eve doğru sürdüm. Kapıyı bi kız açtı. Sonra kızı iyice süzdükten sonra bu eczaneye giden kız dı dedim. Kız bana bakıyordu. Bende istemsizce sırıttım. Sonra kapıyı kapatıp içeri oturdum.Adanın ağzından... çoçuk bana sırıtıp duruyordu psikolojim bozulmuştu resmen oturup konuşmaya başladılar. Sonra yengem ada artık kahveleri yapsan demişti.
-tamm
Dedikten sonra kahveleri yapmaya başladım. Kahveleri fincanlara koyup içeri götürdüm. Ben öyle damadın kahvesine tuz muz atmam valla kusura bakmasınlar.Meriçin ağzıyla...
İsmini yeni öğrendiğim ada gidip mutfağa kahve yapmaya başlamıştı. Bende içimden inşallah tuz felan atmaz diye dua ediyordumki kız kahveyi önümdeki kahveye koyup oturdu. Kahveyi içdim. İçine bişey atmamıştı.Meriçin babasından...
Geldik en önemli şeye deyip lafa girdim. Allahın emri peygamberin kavliyle kızın adayı oğlumuz meriçe istiyoruz demiştim.
-verdim gitti demişti. AmcasıMeriçin ağzından...
Amcası hemen verdim. Gitti demişti. Adaya baktığında ise gözün den bi damla yaş düştü.Adanın ağzından...
Amcam olacak o herif hemen verdim demişti. İstemsizce göz yaşlarım akarken meriçin bana baktığını gördüm. Hemen gözyaşlarımı silip yengemin yüzük tepsisini getir demesiyle yüzük tepsisini almaya gittim. Amcam elime yüzüğü taktıktan sonra ipi kesmişti. Benim ise başım dönüyor ve gözüm kararıyodu. En son duyduğum şey meriçin ada diye bağırmasıydı gerisi karanlık
Evet millet şimdi yorum ve votelerinizi bekliyorum görüşmek üzere