Adanın ağzıyla..
Bu gün sabah alarmıyla yataktan kalktım. Banyoya girip rutin işlerimi hallettikten sonra üstümü giyip aşağı indim. Yengemle amcam kahvaltı yapıyorlardı. Bende bi sandalye çekip oturdum. Amcam bana dönerek
- yarın başka bir şehire tanışıyoruz demişti. Bende
-tamam diyebildim. Yarın taşıncağımız için arda ve ecey'le gezmeye karar verdim. İkisi de tamam demişti. Buluştuk ve konuştuk. Sonra ben eve gelip eşyalarımı toplamaya başladım. Sonra biraz instagramdan gelen takiplere bakıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.Sabah gene alarmın sesiyle kalktım saat daha 8.00 di bende bonyaya girip duş aldım sonra çıkıp üstüme bol bi kazak altımada tayt giydim ve aşağı indim. Yengem yemek hazırlıyordu bende gidip yardım ettim hazırlamasına sonra yedikten sonra bavulumu alıp aşağı indim amcam bizi arabada bekliyordu bavullarımızı bagaja koyup arabaya bindim. Ve 4 saat sonunda İzmire gelebilmiştik. Bir yer tutmuş amcam oraya gidip eşyalarımızı dolaba koyup yatağa oturdum. Biraz telefonla ilgilendikten sonra yengem çağırdı bende hemen aşağıya indim. Amcam bişey konuşacağını söyleyip beni yanına oturtdurdu. Bende tabiki amca dedim. Amcam kızım biliyorsunki durumumuz iyi değil o yüzden seni evlendircez dediğinde.
-Nee dedim.
Amcam ise birşey demedi. Ben
-hayır deyip diretince yanağıma tokat attı. evleneceksin diye. Bende koşarak odama çıktım. Ağlıyordum. Tek çağrem ağlamaktı. çünkü bende ağlamamı durdurup. Yatağımın üstüne oturdum. Amcam gelip hadi yarın istemeye gelecekler elbise seç dediğinde.
-zorla evlendiriliyorum bide elbise mi seçeceğim dedim.
Amcam ise elinde çaydanlıkla gelip kafamdan aşağı döktü. Ben ise ağlıyodum. Sonra ellerime dökmeye başladı. Ellerim çok kötü acı yodu bende üstümü giyip. Aşağı indim ve para isteyip elime sargı bezi almaya gideceğimi söyledim. Ama neymiş efendim paraları yokmuş. Bende dedikmi.
-yarın geldiklerinde bu halde çıkarım karşılarına değince amcam yengen verir dedi. yengem verdikten sonra parayı alıp dışarı çıktım. Ve gitmeye başladım giderken yandaki parkta 7 kişi sohbet ediyordu. yandada arabalar vardı. Benim onlara baktığımı fark edip bana bakıp konuşmaya başladılar. Bende hemen önüme döndüm. Sonra hemen eczaneye girip eşyaları alıp parasını ödeyip çıktım. Sonra giderken arkamdan 2 adım geliyordu. Ben hızlandıkça onlar daha çok yaklaşmıştı. Bende koşarak gitmeye çalıştım sonra birine çarptım. Kafamı kaldırıp
-özür dilerim pardon dedim.
Oda sıkıntı değil dediMeriçin ağzından...
Bugün bizimkilerle parkta buluşcaktık. Ben parka geldim. Benden sonra onlarda geldi. Konuşurken kaldırımdan biri geçiyordu. Kız okadar güzel diki benim baktığım yere bakınca bizimkiler aha Meriç aşık oldu dediler. O aradada kız bize doğru bakıyordu. Sonra hemen önüne döndü. Bizimkilerle biraz daha sohbet ettikten sonra evlerimize gicekken biri bana çarptı. O kızdı hemen
-özür dilerim pardon dedi bende
- sıkıntı değil dedim. Ve eve doğru gittim.Adanın ağzından....
Hemen özür diledikten sonra eve gittim odama çıktım. Ve elimi sardım.Meriçten...
Eve geldikten sonra annem le babam beni çağırdı ben de gittim. Babam evleniyosun dedi. Bende neden dedim. Öyle gerekiyor çünkü dedi bende tamam diyebilmiştim. Anneme gidip anne ben daha evliliğe hazır deilim lütfen baba mı vazgeçtir dedim. ama annem ben araştırdım. Kız yeni taşınmış buraya ailesi yokmuş amcasının yanında yaşıyormuş dedi. Bende tamam dedim.Adanın ağzından...
Elimi sardıktan sonra yarın için elbise bakmaya başladım mavi bir diz üstü elbisem vardı onu koltuğa koyup yatağıma girip kendimi uykunun kollarına bıraktım.Yorum ve votelerinizi bekliyorum. Arkidişler inş hikayemi beğenirsiniz.