Cami intra peste noi speriata vazandu-mi pula sculata ,iar dupa aceea ea dadandu-mi cu palma peste pula ca sa mi-o potoleasca.Vazandu-mi pula ca nu moare isi baga usor gaozul in mine si se freaca pana imi dau drumul in ea ca imi moara.Cand mi-am dat drumul in ea am lesinat si dupa aceea nu mai stiu nimic.M-am trezit la uzina noaptea la 1 dimineata vazandu-l pe Denis cum da petarde in curul lui Tircol.M-am dus la ei sa ii intreb ce s-a intamplat iar ei au spus ca l-au adus in brate Cami , Roberta si Andruta,ei mi-au mai spus ca cele 3 fetite spermoase au spus sa aiba grija de mn , si ca am o pula jucausa.
A doua zi cand ma trezesc primesc mesaj de la Raisa si Maia,fiind invitat de ele in seara aceea de ele .Se facuse seara si m-am dus la ele in casa.Am fost primit cu prajituri ,iar ele erau in chiloti si bustiere,am zis ca poate le e cald si lor adica na ce pula calului.Raisa si Maia mi-au zis sa ne uitam la un film pe netflix iar eu ca un baiat bun am acceptat . Dar in timpul filmului cele 2 flamande incep sa imi mangaie agresiv pula iar eu am tipat si am spus sa mi-o suga daca sunt tot asa de flamande.Zis si facut,mi-au luat pula animalic in gura iar dupa aceea am trecut la futut in pizda , si sincer pizda raisei e mai grasa si mai calda iar a maiei mai slim fit,am trecut la anal si sincer e cam la fel la pizda, raisa aveea pizda gaurita iar maia aveea pizda parlita,toata distractia s-a sfarsit cand ma prinde tatal raisei care aveea un topor in mana,iar eu cu pula goala imi iau chilotii si sar de pe geam.M-am ranit foarte tare pana cand o masina nu ma vede si da peste mn. VA URMA!