Eu la mall cu andruta

400 0 0
                                    

Eram intr-o  zi cand eu am fost chemat in afi cotroceni de catre Cami , Roberta si Andruta.

Eu prima oara am fost timid deoarece nu stiam ce sa  zic adica eu singur cu 3 fete...Nu sunt in stare de nimic.Pana la urma am acceptat si ne-am intalnit cu cele 3 fete la Why Not.Eu deja ma haladeam si am zis sa chemam cu un Uber ca eu nu am prestanta sa merg intr-un tramvai jegos.

Fetele fiind mirate,mai ales Andruta erau foarte uimite si se uitau la pula mea skinny de fericire deoarece le-am scos din saracie si le-am dus cu Uberul.

Am ajuns in fata la Afi si ne-am gandit sa facem niste poze pentru Instagram,dupa aceea intram in mall si ne uitam la niste haine parfumuri etc..

Eu pentru ca aveeam bani la mine m-am gandit sa ii cumpar un parfum Andrutei si chiar asta am si facut.Cand i-am dat parfumul  ea aveea pizda de perete sculata de fericire si ma pupat pe gura.Chestiile deveneau din ce in ce mai intense....Mi s-a sculat pula iar cand ne plimbam prin mall Andruta incepea sa ma mangaie pe pula usor usor.Iar Andruta a spus ca are nevoie la baie si ma chemat si pe mn...De atunci totul a fost goaza-n pizda..

Cand am vazut-o era dezbracata ,din cap pana in picioare,de atunci nu am mai ezitat si mi-am dat pula de tavan si de pereti si am inceput sa mi-o bag in pizda ei..Era asa de umeda si de placuta iar o vedeam pe ea gemand si placandui foarte mult.Imi spunea ca daca dadeam mai tare puteam sa ii sparg gaoaza..Dupa aceea s-a pus capra si am spart-o pana cand ii s-a facut rau si a lesinat.Dupa aceea Roberta intra peste noi in baie speriata si chemand ajutor deoarece Andruta era lesinata,dar eu i-am spus ca o sa o trezesc repede,bagandui pula in gura si dandumi drumul in ea.Dupa aceea Roberta transpirase deoarece Andruta sa trezit cu pulan gura ei iar saraca de Roberta statea acolo si isi baga unghiile in pizda,asa ca i-am dat si ei putin asa la muie,pana cand le-am facut la ambele  fete fetele alb ca zapada si pizda scufita rosie,pana cand a intrat Cami..... VA URMA.

Eu cu AndrutaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum