megmagyarázás

12 3 0
                                    

Sziasztok !! Ezt a "könyvet" már rég megírtam,de szerintem az olvasokat egy kételyben,hagytam,elgondolkoztak,hogy ez az egész miről szól,mert nagyon sokféleképpen meglehet közelíteni. Igazából,attól mullik,hogy mennyire vagy fantáziadus. Ezért egy megmagyarázással úgy gondoltam tartozok.

" univerzum" -  ezt a szavat több féleképpen lehet értelmezni,mint ahogy ,ezt a definiciót leírtam.
világmindenség egésze; a fizikai világ teljessége, az anyag, a tér és az idő világa, amit a természettudományok vizsgálnak.

De lehet másképp,ahogy én gondolom,és amiről a történet szól.

Belső világ; egy személy elképzeléseinek, érzéseinek, gondolatainak az összessége.

( A művész univerzuma tele volt látomásokkal. )

Minden ember egy külön univerzum.

Ezt hogy értem?

A szöveg egy kérdéssel kezdődött

"Gondolkodtál már azon,hogy az mi?"

Ez egy kételyt add,elbizonytalanodást,amire választ kapunk,vagy nem,felrak bennünk még több kérdést.

Itt is erről volt szó,Yoongi bizonytalan volt,nem értette a dolgok miértjét.

Ebben a kisebb írásban,nem tudhattuk meg a fiú,otthoni álapotát,de sok helyen van erre utalás.

Pl.

"Ez megszünt majd orditás,
sikítás halatszódott"

Általában nem szoktunk csak úgy ordítani,,síkítani.

"Ordibálás" - a családi gondok

mert álltalában ha van valami feszültség a családon belül,akkor ordibálni szoktak egymással,nem minden esetben de itt így volt.

"körbenézett az univerzumában
majd felzokogott,üvöltött"  -  itt arra gondoltam mikor Yoongi maga van,,vagy az univerzumába belép,ahol a megnyugvást,biztonságot találja..de egy idő után ez az egész már nem volt neki biztonság,,és nem érti,hogy miért történik vele ilyen,,kezdi feladni.

"a csuklóján folyt végig a
piros szín,mely
megsemisíti őt, " - itt arra utaltam,hogy a főszereplő ez esetben Yoongi,nem tudja már tovább kordában tartani,,az érzéseit,és egy elhatározásra jut,bántja magát.

A következő  sorokban ami ezután jön azt írom le,hogy elkezdett halványulni,,itt kétféleképp is lehet értelemezni,hogy Yoongi,vagy a problémái,és már kezdett megnyugodni,,és körbenézett utoljára az ő illuziciójában,ami csak a fejében élt.

"Min Yoongi már
pehelykönnyű." - itt szószoros értelemben leírtam,hogy meghalt,,csak finomabban.

Remélem ez egy kicsit segített ♡

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Dec 25, 2020 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Universe ; myg Onde histórias criam vida. Descubra agora