Pierwsza Randka part 1

106 8 5
                                    

Nj wracając do domu myślała tylko o jednym...o Peterze. Chłopak zawrócił siedemnastolatce w głowie do takiego stopnia, że jej umysł był przepełniony pięknymi obrazami kiedy stoją razem, przytuleni do siebie i wpatrują się sobie w oczy.

Po piętna-sto minutowej drodze do domu wreszcie przekroczyła próg drzwi wejściowych.

- Cześć tato! Jestem w domu!- krzyknęła na powitanie ojcu.

-Cześć skarbie! Jak tam pierwszy dzień?- odpowiedziała jej Pepper, ponieważ Tony'ego nie było jeszcze w domu.

-Bardzo dobrze! Poznałam nowe koleżanki i...- zrobiła krótka pauzę po czym dokończyła- tego cudownego chłopaka...

- Pierwszy dzień i już jakiś chłopak? Jak ma na im- Pepper próbowała zapytać, ale przerwał jej wchodzący Tony.

Pocałował swoją żonę w usta, a potem Nj w głowę.

- Tato...mam pytanie?- ostrożnie zaczęła młoda Stark- Bo poznałam pewnego chłopaka i...mogłabym się z nim spotkać?

- Jak ma na imię?- zapytał.

- Peter Parker. To coś zmienia, że wiesz jak ma na imię?

- Może trochę...- Tony dziwnie popatrzył się na Pepper

- To jak mogę iść?

- Tak! Baw się!- powiedziała Pepper zanim Tony zdążył coś zepsuć.

-Ale nie za dobrze!- dodał ojciec Nj, po czym wszyscy zaczęli się śmiać.

Po rozmowie młoda Stark udała się do swojego pokoju i zaczęła się szykować. Po paru godzinach była gotowa! 

___________________________________________________

Wiem wiem, że ten rozdział też jest nudny i krótki, ale uwierzcie mi w następnych szykuje się parę niespodzianek :) Odrazu mówię nie jestem jeszcze dobra w pisaniu, ale w każdym rozdziale się bardzo staram :D Wesołych Świąt i miłego czytania!

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 25, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

W pogoni za miłością...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz