#47

2.8K 172 8
                                    

Cand vezi poze cu tine de când erai mic(ã) in cele mai penale ipostaze...
---------------------------------------------------
Hey guys.
Cum v-am promis am primit.destule mesaje de la voi cu întâmplãri...ciudate rãu de tot. Și mã-ntrebam, cum pisici nu ati murit?! Direct drujbe, foc, topoare, sticla, cum sunteţi incã in viaţã?!
Revenind la subiect, am citit toate mesajele de la voi și am rãmas impresionatã de creativitatea voastrã inegalabilã, așa ca cu greu am ales un caștigator.
Castigatoarea este....@ciobanuanda1 :D
Uitati ce a patit ''sultana'' mea (mesajul de mai jos e trimis chiar de ea):
''Cel mai naspa moment din viata mea a fost cand ma plimbam cu madam soseta *te simti* prin parc. La noi in parc este o statuie mai mica unde este un fel de fantana la care trebuie sa te urci pe statuie daca vrei sa vezi ce e in ea..Bineinteles ca noi nu ne-am putut abtine si am urcat la mama naibii pe statuie si n-o sa va vina sa credeti...erau tot felul de ''gongi'' si apa *care mirosea a caca*...Si e destul de greu sa te dai jos de acolo daca nu te sprijini de ceva si eu m-am gadit sa ma sprijin de fantana..Siii....mi-a alunecat labuta in fantana..btw ''fantana'' avea doar cativa cetimetri...a fost de ajuns incat sa ma murdaresc pana la cot..OK...am inceput sa urlu teribil..si pompa de apa era in celalalt capat al parcului..si parcul e foarte mare..si primesc un apel de la prietenul meu care s-a intors atunci din Italia...eu nu stiam ce sa fac pentru ca a zis ca e aproape de statuie..m-am panicat pentru ca stiam ca o sa urmeze o gramada de pupici si imbratisari si eu eram foarte ''curata'' si pregatita de asa ceva..am inceput sa ma iau de toate apele cristaline.. :)) Si a ajuns..si logic va muream de nerabdare sa il vad si sa sar la el in brate :))) dar totusi am fugit la pompa cu fata de ''kill me please'' si tot parcul radea de mine dar nu m-a interesat..si am reusit cu greu sa ma spal dar tot mirosea groaznic..si m-am gandit sa ii trimit mesaj la Andreea sa il tina ocupat gen..si am fugit pana acasa sperand ca o sa ajung la timp..casa mea e destul de aproape de parc..si am ajuns acasa si m-am spalat cu tot ce gaseam prin casa...apoi am iesit ca si cum nimic nu s-a intamplat si mi-am vazut iubitul si stiti ce a mai urmat :)) cam atat..nu doresc la nimeni asa ceva :)) ..THE END ! :D''' 

Mi-au dat lacrimile (de ras :)). Desi eram acolo, s-a intamplat vara trecuta deci am cam uitat. Mda...a trebuit sa joc carti cu ala aproape o ora -_-

#100 Cele Mai Oribile ChestiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum