Ma gandeam ca in capitolul acesta sa pun cateva chestii nu chiar oribile...mai mult awkward...
-Cand doi gemeni se bat si se insulta spunand chestii gen: ''Ce urat esti!'' *GEMENI..URAT...MDA...*
-Cand realizezi ca Volley-ul este doar o versiune mai avansata a ''Nu lasa balonul sa atinga podeaua''
-Cand prietenul tau foarte urat spune ca parca sunteti gemeni... sper ca nu l-am mai pus
-Cand profesorul spune ca va fi un test foarte usor, iar eu ma gandesc ''Logic ca zici ca e usor daca stii raspunsurile''
-Cand cineva te roaga sa ii spui cateva lucruri despre tine si esti ceva gen: ''CINE SUNT EU?!''
-Recunoaste. Si tie iti e frica sa te uiti pe geam noaptea pentru ca crezi ca vei vedea pe cineva care se holbeaza la tine.
-Cand cineva spune: -Ce draguti sunteti impreuna, ar trebui sa va intalniti! iar tu te gandesti ceva gen: ''Bitch please, lucrez la asta.''
-Cand cineva isi sterge comentariile de la o postare si pare ca ai vorbit singur...
-Cand parintii incearca sa para amuzanti in fata prietenilor tai
-Cand toata lumea zice: ''Fara muzica de pe telefon/ mp3/ !Pod in clasa'' de parca Eminem mi-ar canta raspunsurile
-Cand mergi in bucatarie, te certi cu cineva si iesi dramatic, dar apoi trebuie sa mergi inapoi pentru ca ai uitat ceva acolo...
N.U. .P.O.T. .S.A. .C.R.E.D.....SUNTEM APROAPE 40K, #12 IN UMOR, SI 2.5K VOTURI :)
Nu imi vine sa cred ca am ajuns la atatia cititori si voturi. Cand m-am apucat de cartea ma asteptam sa aiba cel mult 800 de citiri pana la final, dar noi mai avem vreo 21 de capitole si terminam. Va iubesc muult de tot si nu as fi reusit fara voi. Pur si simplu mi-am dat 2 palme cand am vazut numarul de vizualizari si toate astea. Inca sunt in stare de soc dar nu regret. Este un soc placut. :) Ma gandeam daca dupa ce termin cartea aceasta sa ma axez pe ''Love or Attraction?'' sau sa o dau altcuiva sa o scrie in continuare si sa mai fac o carter de genul asta. Sau amandoua, nu stiu sigur, dar stiu ca am inceput sa plang cand am vazut comentariile si faptul ca va place. Hai ca v-am plictisit destul...Nu va obisnuiti sa fiu asa sensibila :))
CITEȘTI
#100 Cele Mai Oribile Chestii
РазноеAm creat aceasta carte pentru ca peste tot pe Wattpad sunt carti de genul "#100 chestii amuzante" si dinastea dar eu una nu am vazut vreuna de genul asta...deci sper sa va placa intamplarile "minunate" dar totusi amuzante care mi se intampla mie sa...