Dalga AKSOY: Annesini doğumda, bir süre sonra da trafik kazasında babasını kaybederek yetimhaneye bırakılıyor. Yeri geldiğinde çirkef(jdjdn) ama genelde tatlı ve arkadaş canlısı bir kız. En yakın arkadaşları Burcu ve Yaman.
Burcu DEMİR: Annesi ve babası doğduğu gün yetimhaneye bırakmıştır. Karakteri Dalga ile benzer ama biraz daha heyecanlı bir tip. En yakın arkadaşları Dalga ve Yaman.
Yaman SÜS: Hikayesi Burcu ile benzer ama tek fark Yaman çöpe bıraklımıştır. Kavgacı olmayan, espri anlayışı olmayan, tatlı bir çocuk. En yakın arkadaşları Dalga ve Burcu.
Gamze KUTLU: Ailesi zengin, soylu aileden gelen bir kız. Dalga ile çocukluk arkadaşı ama Dalga yetimhaneye bırakıldıktan sonra onu küçümsemeye başlamıştır. Ve böylece Dalga'ya düşman olmuştur. En yakın arkadaşı Deniz, sevgilisi Burak.
Deniz DERYA: Aslında çok iyi birisidir fakat Gamze ile takıldığı için kendini kötülüğe itiyor. Gamze gibi soylu bir aileden gelmiştir. En yakın arkadaşları Gamze ve Burak.
Burak ÇALIŞKAN: Şımarık bir zengin çocuğu. Soylu bir aileden gelmemiştir, babası zengindir. Az da olsa iyi niyeti vardır. En yakın arkadaşı Mert ve Deniz, sevgilisi Gamze.
Başka bir karakter geliştirirsem onların da fotosunu koyarım. Şimdilik byee ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZLER
Teen FictionBu benim ilk Hikayem ve ne kadar heyecanlı olduğumu anlayamazsınız. Ben namıdiğer Destina ve bu hikaye kimsesiz çocukların hikayesi...