ÖLDÜRÜCÜ GÜÇ

59 5 2
                                    

Hepinize merhabalar öncelikle. Umarım yaptığım kitap önerilerini beğenirsiniz:)

***

Ilk önerim bir fantastik kitap.

Yazar=gecedekiyildizz

İnsanın sevdikleri ölünce hep yarım kalır değil mi? Hayatın hiçbir zaman tam yaşayamaz. Tam gülmez, tam eğlenmez. Peki eğer sevdiğinizi kendiniz bir güç nedeniyle öldürseniz ne yapardınız? Eminim ki onun kadar soğukkanlı olamazdınız. Ya da bu yaşadıklarına rağmen, onun kadar güçlü bir kız.

O, bu yaşına kadar tek başına gelmiş bir SON ÖLDÜRÜCÜ GÜÇ...

Hayatta kimseye güvenmedi. Hayatını hiçbir zaman yaşayamadı çünkü o kendi anne ve babasınını öldürmüştü. Sadece bir dokunuşla ölmüşlerdi gözlerinin önünde. Yummuştu annesi deniz gibi gözlerini... Acı çekti her an, çünkü onun içinde acıların temeli bir güç vardı. Her zaman kendini katil belledi. İnsanlardan hep uzak kaldı o lanetli güç yüzünden. Onun gücü öldürücü güçtü. Bir insanı dokunuşuyla, bakışıyla öldürebilirdi. Aynı onlara bilinçsizce yaptığı gibi...

BİR KATİL GÜCÜN HİKAYESİ...

Bu güç yüzünden acıyı ve ölümü iliklerine kadar hissetmeye varmısın?

-KESİT-

/"Olmuyor hocam olmuyor. Ailemi öldürdüm ben! Bu eller kaç kişiyi öldürdü biliyor musun?" Dedim bağırarak ve sinirle arkamdaki duvara yumruk attım. "Her şey gözümün önünde ölüyor."\

Evett! Kitabın açıklama kısmı bu. Öncelikle şunu belirtmek istiyorum ki bu kitap tamamlanmamıştır. Yazarı watpadd şifresini kaybettiği için devam edemedi. En heyecanlı yerinde bitiyor.

Eğer fantastik kitap okumayı seviyorsanız kesinlikle okumanız gereken bir kitap. Ben çok beğendim. Umarım sizde beğenirsiniz. Okursanız lütfen burada yorum olarak beğenip beğenmediğinizi belirtin.

Kitaba gelirsek Gece Karanlık adında bir kızımız var. Bu kız öldürücü güce son sahip olan kişi. Yani ondan sonra birdaha böyle bir güce sahip kimse dünyaya gelmeyecek. Küçük yaşta bi anlık sinirle ailesini tek dokunuşuyla öldürdü. Tabi ailesi kızlarının böyle bir güce sahip olduğunu biliyor. Ama Gece'nin bundan büyüdüğü zaman haberi oluyor. İstemeden gücünü kontrol edemediği için bazı kişileri öldürmüş. Bir gün bi kitap buluyo ve her sey işte o zaman başlıyor.

KİTAP ÖNERİLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin